facebook LinkedIN LinkedIN - follow

HelpDesk pro Microsoft SharePoint

KaktusSW631.jpgSpolečnost KAKTUS Software vytváří helpdeskové řešení pro novou verzi systému Microsoft SharePoint Portal Server 2007 (SPPS 2007), který bude na český trh uveden přibližně na podzim tohoto roku. Helpdesková aplikace umožní uživatelům SPPS 2007 zaznamenat jakýkoliv svůj problém, k jehož rychlému vyřešení se následně automaticky spustí standardní procesy a postupy. K dispozici budou dvě rozhraní: vlastní HelpDesk v prostředí SPPS 2007 pro uživatele SharePointu nebo anonymní přístup přes internet.

Veškeré problémy a požadavky, které budou zaznamenány do HelpDesku, budou běžné dokumenty, na která budou mimo jiné platit obecná pravidla produktu SharePoint. Uživatelé si tyto dokumenty budou moci zobrazovat ve vlastních složkách, vytvářet vlastní workflow apod. Spolupráce na projektu SharePoint je dalším krokem v pokračujícím partnerství mezi společnostmi KAKTUS Software a Microsoft. Jedním ze společných projektů bylo např. nedávno ohlášené začlenění produktu Jurisdicon do kancelářského balíku Microsoft Office.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?