HelpDesk pro Microsoft SharePoint

KaktusSW631.jpgSpolečnost KAKTUS Software vytváří helpdeskové řešení pro novou verzi systému Microsoft SharePoint Portal Server 2007 (SPPS 2007), který bude na český trh uveden přibližně na podzim tohoto roku. Helpdesková aplikace umožní uživatelům SPPS 2007 zaznamenat jakýkoliv svůj problém, k jehož rychlému vyřešení se následně automaticky spustí standardní procesy a postupy. K dispozici budou dvě rozhraní: vlastní HelpDesk v prostředí SPPS 2007 pro uživatele SharePointu nebo anonymní přístup přes internet.

Veškeré problémy a požadavky, které budou zaznamenány do HelpDesku, budou běžné dokumenty, na která budou mimo jiné platit obecná pravidla produktu SharePoint. Uživatelé si tyto dokumenty budou moci zobrazovat ve vlastních složkách, vytvářet vlastní workflow apod. Spolupráce na projektu SharePoint je dalším krokem v pokračujícím partnerství mezi společnostmi KAKTUS Software a Microsoft. Jedním ze společných projektů bylo např. nedávno ohlášené začlenění produktu Jurisdicon do kancelářského balíku Microsoft Office.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.