facebook LinkedIN LinkedIN - follow

HelpDesk pro Microsoft SharePoint

KaktusSW631.jpgSpolečnost KAKTUS Software vytváří helpdeskové řešení pro novou verzi systému Microsoft SharePoint Portal Server 2007 (SPPS 2007), který bude na český trh uveden přibližně na podzim tohoto roku. Helpdesková aplikace umožní uživatelům SPPS 2007 zaznamenat jakýkoliv svůj problém, k jehož rychlému vyřešení se následně automaticky spustí standardní procesy a postupy. K dispozici budou dvě rozhraní: vlastní HelpDesk v prostředí SPPS 2007 pro uživatele SharePointu nebo anonymní přístup přes internet.

Veškeré problémy a požadavky, které budou zaznamenány do HelpDesku, budou běžné dokumenty, na která budou mimo jiné platit obecná pravidla produktu SharePoint. Uživatelé si tyto dokumenty budou moci zobrazovat ve vlastních složkách, vytvářet vlastní workflow apod. Spolupráce na projektu SharePoint je dalším krokem v pokračujícím partnerství mezi společnostmi KAKTUS Software a Microsoft. Jedním ze společných projektů bylo např. nedávno ohlášené začlenění produktu Jurisdicon do kancelářského balíku Microsoft Office.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.