- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (77)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (33)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (70)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Grit nabízí propojení skladového systému Lokia WMS se službou Foxdeli.com
Společnost Grit rozšířila možnosti skladového systému Lokia WMS o propojení se službou Foxdeli.com, což je online aplikace sloužící ke komunikaci s přepravci a pokročilému sledování zásilek. Pokud takto e-shop využívající Lokia WMS propojí svůj skladový systém, získá kontrolu nad objednávkami i po jejich expedici. Díky propojení systémů například uvidí, kolik balíků má na cestě, kde se zrovna nachází nebo který zákazník si zásilku nevyzvedl. Může tak s klienty aktivně komunikovat a zlepšovat jejich zákaznickou zkušenost, aniž by se spoléhal jen na dopravce.

Většina e-shopů po předání zásilky do rukou přepravce ztrácí nad balíčkem kontrolu a čeká na zprávu, že zásilka byla doručena nebo vyzvednuta. V dnešní době rychlého růstu e-commerce a přetížení dopravců pak může docházet k situacím, kdy špatná zkušenost zákazníka s doručením negativně ovlivní reputaci celého e-shopu. Díky integraci skladového systému s informačním systémem napojeným na dopravce mohou e-shopy sledovat své zásilky a aktivně komunikovat se zákazníky také během přepravy a doručování – a tím zákaznickou zkušenost s doručením vylepšit.
Díky integraci skladového systému Lokia WMS a informačního systému Foxdeli.com může e-shop po vyexpedování zásilky nadále sledovat, kde se balíček aktuálně nachází, kdy a kam byl doručen nebo zda si zákazník objednávku vyzvednul. Integrace probíhá přes API rozhraní. Po propojení systémů už je možno pracovat pouze v Lokia WMS, kde si e-shop vybírá přepravce pro své zásilky, tiskne štítky i sleduje objednávky.
„E-shopům se skladovým systémem Lokia WMS otevírá integrace s Foxdeli nové možnosti. Mohou například personalizovat transakční e-maily, informovat zákazníka o aktuálním stavu doručování nebo se připomenout, pokud zásilka čeká na vyzvednutí. Odpadnou tak nepříjemné situace, kdy nespokojený zákazník volá na zákaznickou podporu, ale e-shop není schopen reagovat, protože o balíčku nemá informace,“ říká Marek Stanovský, head of sales firmy Grit, která skladový systém Lokia vyvíjí.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce









