Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 14. 12. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

Grit nabízí propojení skladového systému Lokia WMS se službou Foxdeli.com

Lokia Foxdeli.comSpolečnost Grit rozšířila možnosti skladového systému Lokia WMS o propojení se službou Foxdeli.com, což je online aplikace sloužící ke komunikaci s přepravci a pokročilé­mu sledování zásilek. Pokud takto e-shop využívající Lokia WMS propojí svůj skladový systém, získá kontrolu nad objednávkami i po jejich expedici. Díky propojení systémů například uvidí, kolik balíků má na cestě, kde se zrovna nachází nebo který zákazník si zásilku nevyzvedl. Může tak s klienty aktivně komunikovat a zlepšovat jejich zákaznickou zkušenost, aniž by se spoléhal jen na dopravce.



Většina e-shopů po předání zásilky do rukou přepravce ztrácí nad balíčkem kontrolu a čeká na zprávu, že zásilka byla doručena nebo vyzvednuta. V dnešní době rychlého růstu e-commerce a přetížení dopravců pak může docházet k situacím, kdy špatná zkušenost zákazníka s doručením negativně ovlivní reputaci celého e-shopu. Díky integraci skladového systému s informačním systémem napojeným na dopravce mohou e-shopy sledovat své zásilky a aktivně komunikovat se zákazníky také během přepravy a doručování – a tím zákaznickou zkušenost s doručením vylepšit.

Díky integraci skladového systému Lokia WMS a informačního systému Foxdeli.com může e-shop po vyexpedování zásilky nadále sledovat, kde se balíček aktuálně nachází, kdy a kam byl doručen nebo zda si zákazník objednávku vyzvednul. Integrace probíhá přes API rozhraní. Po propojení systémů už je možno pracovat pouze v Lokia WMS, kde si e-shop vybírá přepravce pro své zásilky, tiskne štítky i sleduje objednávky.

„E-shopům se skladovým systémem Lokia WMS otevírá integrace s Foxdeli nové možnosti. Mohou například personalizovat transakční e-maily, informovat zákazníka o aktuálním stavu doručování nebo se připomenout, pokud zásilka čeká na vyzvednutí. Odpadnou tak nepříjemné situace, kdy nespokojený zákazník volá na zákaznickou podporu, ale e-shop není schopen reagovat, protože o balíčku nemá informace,“ říká Marek Stanovský, head of sales firmy Grit, která skladový systém Lokia vyvíjí.


 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.