facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 22. 6. 2006 - Karel Heinige

GRISOFT uvolnil ewido anti-spyware 4.0

Ewido625.jpg Své slovo dané u příležitosti akvizice Ewido Networks dodržela společnost Grisoft a uvedla na trh 2 měsíce po nákupu této společnosti novou verzi aplikace pro ochranu před škodlivým softwarem – ewido anti-spyware. Mezi novinky verze 4.0 patří mimo jiné možnost automatického spouštění prohlídky systému v předem stanoveném čase, nástroje pro tvorbu pravidel skenování a další zjednodušení uživatelského rozhraní. Uživatelé nové verze ocení také menší nároky na systémové prostředky a určitě také českou lokalizaci.

I když jsem zatím novou verzi netestoval, už toto tvrzení mne opravdu zajímá, protože ani stará verze myslím neměla nějaké přehnané nároky. Navíc sám považuji ewido i v předchozí verzi za nejúčinnější nástroj proti škodlivému softwaru, alespoň z těch, které jsem si před nedávnem stahoval a testoval na jednom napadeném počítači. Ewido anti-spyware 4.0 mohou uživatelé získat z webových stránek společnosti Grisoft. Pro domácí uživatele je určena bezplatná verze ewido anti-spyware s omezeným množstvím funkcí (po zkušební době 30 dnů se na tuto verzi mění plná verze). Grisoft nabízí i různé slevy a výhody pro plnou verzi, o kterých se dozvíte na výše uvedeném odkazu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.