Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 22. 6. 2006 - Karel Heinige

GRISOFT uvolnil ewido anti-spyware 4.0

Ewido625.jpg Své slovo dané u příležitosti akvizice Ewido Networks dodržela společnost Grisoft a uvedla na trh 2 měsíce po nákupu této společnosti novou verzi aplikace pro ochranu před škodlivým softwarem – ewido anti-spyware. Mezi novinky verze 4.0 patří mimo jiné možnost automatického spouštění prohlídky systému v předem stanoveném čase, nástroje pro tvorbu pravidel skenování a další zjednodušení uživatelského rozhraní. Uživatelé nové verze ocení také menší nároky na systémové prostředky a určitě také českou lokalizaci.

I když jsem zatím novou verzi netestoval, už toto tvrzení mne opravdu zajímá, protože ani stará verze myslím neměla nějaké přehnané nároky. Navíc sám považuji ewido i v předchozí verzi za nejúčinnější nástroj proti škodlivému softwaru, alespoň z těch, které jsem si před nedávnem stahoval a testoval na jednom napadeném počítači. Ewido anti-spyware 4.0 mohou uživatelé získat z webových stránek společnosti Grisoft. Pro domácí uživatele je určena bezplatná verze ewido anti-spyware s omezeným množstvím funkcí (po zkušební době 30 dnů se na tuto verzi mění plná verze). Grisoft nabízí i různé slevy a výhody pro plnou verzi, o kterých se dozvíte na výše uvedeném odkazu.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.