facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 21. 12. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

GORDIC získal 100% podíl ve firmě BBM

GORDICSpolečnost GORDIC, významný výrobce a dodavatel informačních systémů pro veřejnou správu, se stala stoprocentním vlastníkem společnosti BBM, která je dodavatelem ekonomických aplikací pro veřejné (příspěvkové a neziskové) instituce a vysoké školy. BBM bude i nadále představovat samostatnou organizaci v rámci GORDIC Group.



Stávající portfolio produktů a technologií BBM (systém iFIS) bude nadále udržováno a zároveň integrováno do bezpečné integrační platformy pro veřejnou správu GINIS. Mezi hlavní znaky této platformy patří právě kybernetická bezpečnost včetně plnění požadavků Zákona o kybernetické bezpečnosti a GDPR, udržované metodiky, široká variabilita, zpětná kompatibilita, robustní API a otevřenost dat.

„GORDIC využije dlouhodobých zkušeností a znalostí pracovníků BBM jak v oblasti metodické a technologické, tak i v oblasti péče o specifické a náročné zákazníky. BBM může naopak těžit z našeho inovačního a generačního potenciálu. Těšíme se, že posílí iniciativu KYBEZ, jejímž hlavním posláním je bezpečnější digitální prostor a kvalitní život v něm,“ uvedl Jaromír Řezáč, generální ředitel společnosti GORDIC.

Michal Řezáč, Jaromír Řezáč (oba GORDIC), Zdeněk Mareš (BBM) a Marek Řezáč (GORDIC)
Michal Řezáč, Jaromír Řezáč (oba GORDIC), Zdeněk Mareš (BBM) a Marek Řezáč (GORDIC)


 
  

- Inzerce -

GFI Unlimited Network Security

Vícevrstvé zabezpečení sítě


Jsou dvě oblasti, které letos budou pro obchodní kontinuitu malých a středních firem (SMB) kriticky důležité: bezpečnost firemních sítí a elektronické pošty. Podle odhadů společnosti GFI Software přibližně 66 % SMB firem dnes čelí kybernetickým útokům a mnoho z nich tento souboj prohrává, protože mylně předpokládají zájem útočníků o větší společnosti.

  

- Inzerce -

ERP pro digitalizaci projektově orientovaných společností

Projektově orientované společnosti se často musí potýkat s těžko předvídatelnými změnami. Ať už to jsou změny v dodávkách materiálu, poptávce nebo reakce na vydaná opatření a regulace. Změna však nemusí nutně znamenat ztrátu, zpomalení dodávky nebo nemožnost vyjít zákazníkům vstříc. Změnu můžete vnímat i jako příležitost a věřte, že digitalizace je jedním ze základních předpokladů úspěšného využití příležitostí, které trh nabízí.

Helios
- inzerce -