facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 29. 4. 2010

Google vylepšuje certifikační program AdWords

pro partnery a agentury

Google představuje tři novinky v péči o svoje partnery především z řad agentur. Uuvádí nový certifikační program Google AdWords Certified Partner, v rámci kterého spouští online adresář certifikovaných partnerů a nabízí zvýhodněný přístup ke Google AdWords API. V reakci na zpětnou vazbu agentur nahradila společnost Google svůj stávající certifikační program Google Advertising Professional (GAP) programem novým: Google AdWords Certified Partner (GACP). Ten nabízí lepší školení a flexibilnější certifikační podmínky s důrazem na znalost systému Google AdWords. Google certifikovaným partnerům také zpřístupní marketingové nástroje ke své propagaci, včetně nového „online adresáře certifikovaných partnerů“, díky němuž je mohou inzerenti snadněji dohledat.

Google AdWords Certified Partner sestavuje nové osnovy pro vzdělávání agentur, zaměřené na strategii a využití nejnovějších nástrojů a nejlepších postupů pro správu účtů v AdWords. Díky tomu budou moci poskytovat lepší služby svým klientům a klienti se mohou certifikací při výběru agentur řídit.


Jednotlivá vylepšení:
  • Propracované zkoušky zdůrazňující expertízu agentur v reklamě - vyhledávání, grafická reklama, reporting a analýza.
  • Inspirativní certifikační zkoušky testující praktické uplatňování vědomostí a nejlepších postupů a ne jen oživení vědomostí.
  • Nové školící materiály odrážející změny v oboru reklamy ve vyhledávání a funkcích AdWords. Tyto materiály budou k dispozici prostřednictvím online vzdělávacího centra.
  • Nově navržené logo Google AdWords Certified Partner obsahuje prvek „Click to Verify“ (v překladu Kliknout pro ověření). Inzerent si tudíž může prohlédnout profilovou stránku partnera a na ní získat další informace.

Certifikovaní partneři se s okamžitou platností mohou objevovat v novém nástroji Vyhledávání certifikovaných partnerů Google, což je online adresář, který pomáhá inzerentům najít vhodnou agenturu podle jejich kritérií (odkaz).

Nástroj uvítají zejména menší a středně velcí inzerenti, kteří si často s výběrem vhodné agentury pro správu svých kampaní doposud nevěděli rady. Vyhledávání si mohou nastavit podle atributů, jako je zkušenost certifikovaného partnera s inzerenty jejich velikosti, typ poskytovaných služeb, jazyk a země kampaní apod.

Poslední výraznou novinkou je zpřístupnění programátorského rozhraní Google AdWords API všem certifikovaným partnerům v programu GACP za zvýhodněných podmínek. Google AdWords API umožňuje vytváření vlastních aplikací pro správu kampaní Google AdWords a do této chvíle bylo pro většinu inzerentů i agentur zpoplatněno. Držitelé GACP budou mít k dispozici kvótu na použití API zdarma, a to za splnění určitých podmínek.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.