facebook LinkedIN LinkedIN - follow

GIGA nasadila SAP Business One

Společnost SAP ČR oznámila, že společnost GIGA implementovala řešení SAP Business One, které společnosti umožní sjednotit veškeré podnikové agendy do jediné aplikace. Nové řešení, které nahradí původní platformu založenou na mnoha různých aplikacích, bude díky lepší integrovanosti efektivněji podporovat obchodní aktivity firmy GIGA, jak na strategické, tak na operativní úrovni.

Předchozí informační systém již nevyhovoval především z hlediska nedostatečné podpory výroby, technologické přípravy a materiálového a kapacitního plánování. Jednotlivé podnikové agendy byly zpracovávány v různých aplikacích, případně ručně. Technologická zaostalost stávající platformy (File Server s databází Access) se k narůstajícímu objemu zpracovávaných dat projevovala nespolehlivým a pomalým provozem. Společnost GIGA od řešení SAP Business One očekává zvýšení spolehlivosti a rychlosti zpracování informací, zlepšení informovanosti o zákaznících a obchodních procesech a zvýšení efektivity obchodních aktivit. Komplexní řešení je postaveno na SAP Business One a je doplněno o integrované add-on moduly společnosti Adivia, která je implementátorem nového systému ve firmě GIGA.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.