facebook LinkedIN LinkedIN - follow

GFI Software inovuje řešení GFI MailEssentials

pro zabezpečení poštovních serverů

Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla novou verzi GFI MailEssentials 21.4, řešení pro zabezpečení poštovních serverů. Nová verze obsahuje vylepšení zaměřená zejména na možnosti využívání řešení na více serverech, a tím poskytuje ještě efektivnější ochranu e-mailové infrastruktuře jak malých a středně velkých firem (SMB), tak větších společností.



Klíčovými novinkami jsou možnost upravovat šablony upozornění z GFI MailEssentials, synchronizace nastavení bezpečnosti v multi-serverovém nasazení a synchronizace šablon v multi-serverovém nasazení. Oproti verzi GFI MailEssentials 21 nová verze obsahuje rovněž aktualizace antispamových a antivirových jader. Současná verze řešení GFI MailEssentials se spoléhá na antivirová jádra Avira, Bitdefender, Kaspersky, Cyren a Sophos.

„Elektronická pošta je dnes v sítích malých a středních firem hlavní vstupní branou pro nejrůznější virové a ransomwarové útoky,“ řekl Zdeněk Bínek zodpovědný za prodej řešení GFI Software v České republice a na Slovensku. „Podle našeho nedávného průzkumu jsou viry a spamy největším problémem při zajištění provozní kontinuity e-mailové infrastruktury pro 77 % českých a slovenských IT administrátorů. Zabezpečení elektronické pošty již na úrovni poštovního serveru umožňuje odfiltrovat drtivou většinu nevyžádané či infikované pošty a minimalizovat následky případných chybných rozhodnutí uživatelů.“

GFI MailEssentials je řešení zajišťující bezpečnost podnikové elektronické pošty pro SMB firmy, které zahrnuje výkonné antispamové funkce, až 5 antivirových jader a skener pro Zero day zranitelnosti. Rovněž obsahuje funkci pokročilého filtrování obsahu umožňující filtrovat příchozí, odchozí a interní e-maily na informace typu čísla platebních karet, jak v těle e-mailu tak v jeho přílohách, a tím předcházet únikům citlivých dat.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.