- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
GFI MAX ServiceDesk pro poskytovatele řízených služeb
Společnost GFI Software ohlásila GFI MAX ServiceDesk, řešení helpdeskových a zákaznických služeb určené pro poskytovatele řízených služeb (MSP – Managed Service Providers). Nástroj je plně integrován v rámci platformy GFI MAX RemoteManagement a umožňuje MSP poskytovatelům lépe sledovat a spravovat problémy zákazníků, od vzniku až k jejich vyřešení. Uvedení nástroje GFI MAX ServiceDesk je výsledkem akvizice britské firmy LogicNow loni v květnu. Plná integrace s GFI MAX RemoteManagement umožňuje poskytovatelům snadno importovat a spravovat informace z nástroje RMM, což eliminuje potřebu dodatečné práce a případných zpoždění při řešení zákaznických problémů. Existující data zákazníků o konfiguraci sítí, lokalit a jednotlivých zařízení mohou být importována rychle a snadno z GFI MAX RemoteManagement.


Funkce GFI MAX Service Desk zahrnují:
- Vytváření servisních požadavků po webu, e-mailu či Twitteru: Vedle automatizovaného generování servisních požadavků prostřednictvím GFI MAX RemoteManagement mohou MSP poskytovatelé a koncoví uživatelé vytvářet a sledovat nové servisní požadavky s využitím webové aplikace, e-mailu či Twitteru, aniž by bylo nutné instalovat dodatečný software.
- Transparentní historie každého požadavku: GFI MAX ServiceDesk nabízí MSP poskytovatelům kompletní historii všech aktivit vedoucích k vyřešení každého servisního požadavku, která poskytuje informace o provedených aktivitách a času stráveném personálem na jejich realizaci. Takováto úroveň detailů se umožňuje vyhnout redundantním pracím, lépe reportovat zdroje využité k vyřešení problému zákazníka a porovnávat je se SLA smlouvami.
- Znalostní báze: Pracovníci využívající GFI MAX ServiceDesk mohou vytvářet návody k řešení běžných problémů, které mohou koncoví uživatelé snadno vyhledávat a které jim umožňují základní problémy vyřešit rychle a vlastními silami.
- Integrace s klientskými zařízeními koncových uživatelů: MSP poskytovatelé mohou využívat aplikaci GFI MAX System Tray umožňující uživatelům vytvářet v rámci zákaznických společnosti požadavky přímo z klientského počítače prostřednictvím brandovaného rozhraní, což zvyšuje efektivitu a povědomí o jejich službách mezi zákaznickou základnou.
Formulář pro přidání akce
29.9. | The Massive IoT Conference |