GFI MAX ServiceDesk pro poskytovatele řízených služeb

Společnost GFI Software ohlásila GFI MAX ServiceDesk, řešení helpdeskových a zákaznických služeb určené pro poskytovatele řízených služeb (MSP – Managed Service Providers). Nástroj je plně integrován v rámci platformy GFI MAX RemoteManagement a umožňuje MSP poskytovatelům lépe sledovat a spravovat problémy zákazníků, od vzniku až k jejich vyřešení. Uvedení nástroje GFI MAX ServiceDesk je výsledkem akvizice britské firmy LogicNow loni v květnu. Plná integrace s GFI MAX RemoteManagement umožňuje poskytovatelům snadno importovat a spravovat informace z nástroje RMM, což eliminuje potřebu dodatečné práce a případných zpoždění při řešení zákaznických problémů. Existující data zákazníků o konfiguraci sítí, lokalit a jednotlivých zařízení mohou být importována rychle a snadno z GFI MAX RemoteManagement.



Funkce GFI MAX Service Desk zahrnují:

  • Vytváření servisních požadavků po webu, e-mailu či Twitteru: Vedle automatizovaného generování servisních požadavků prostřednictvím GFI MAX RemoteManagement mohou MSP poskytovatelé a koncoví uživatelé vytvářet a sledovat nové servisní požadavky s využitím webové aplikace, e-mailu či Twitteru, aniž by bylo nutné instalovat dodatečný software.
  • Transparentní historie každého požadavku: GFI MAX ServiceDesk nabízí MSP poskytovatelům kompletní historii všech aktivit vedoucích k vyřešení každého servisního požadavku, která poskytuje informace o provedených aktivitách a času stráveném personálem na jejich realizaci. Takováto úroveň detailů se umožňuje vyhnout redundantním pracím, lépe reportovat zdroje využité k vyřešení problému zákazníka a porovnávat je se SLA smlouvami. 
  • Znalostní báze: Pracovníci využívající GFI MAX ServiceDesk mohou vytvářet návody k řešení běžných problémů, které mohou koncoví uživatelé snadno vyhledávat a které jim umožňují základní problémy vyřešit rychle a vlastními silami.
  • Integrace s klientskými zařízeními koncových uživatelů: MSP poskytovatelé mohou využívat aplikaci GFI MAX System Tray umožňující uživatelům vytvářet v rámci zákaznických společnosti požadavky přímo z klientského počítače prostřednictvím brandovaného rozhraní, což zvyšuje efektivitu a povědomí o jejich službách mezi zákaznickou základnou.

 
  

- PR -

Budou váš kamerový systém řídit AI agenti?

5 trendů roku 2025 od video specialisty Milestone Systems


XProtectLetošní rok přináší zásadní proměny v oblasti videodohledových systémů. Podle Rahula Yadava, technologického ředitele společnosti Milestone Systems, se do popředí dostávají samostatně jednající AI agenti, akční inteligence a inteligentní video management systémy. Co tyto posuny znamenají pro integrátory, resellery i provozní týmy? Přinášíme pět klíčových trendů, které budou podle Milestone formovat bezpečnostní technologii v nadcházejících měsících.

  

- PR -

AI jako motor výroby a datové inteligence

ITS_6Jak jste si jistě všimli, aktuální vydání IT Systems je první, které má nové logo. Po dlouhé době jsme se rozhodli oživit nejen logo časopisu, ale také navazujících online médií. Právě výraznější provázání loga časopisu IT Systems, webu SystemOnLine a newsletteru SystemNEWS bylo hlavním cílem modernizace, ke které jsme přistoupili teprve podruhé v téměř třicetileté historii našeho časopisu.