- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
GFI MAX ServiceDesk pro poskytovatele řízených služeb

Společnost GFI Software ohlásila GFI MAX ServiceDesk, řešení helpdeskových a zákaznických služeb určené pro poskytovatele řízených služeb (MSP – Managed Service Providers). Nástroj je plně integrován v rámci platformy GFI MAX RemoteManagement a umožňuje MSP poskytovatelům lépe sledovat a spravovat problémy zákazníků, od vzniku až k jejich vyřešení. Uvedení nástroje GFI MAX ServiceDesk je výsledkem akvizice britské firmy LogicNow loni v květnu. Plná integrace s GFI MAX RemoteManagement umožňuje poskytovatelům snadno importovat a spravovat informace z nástroje RMM, což eliminuje potřebu dodatečné práce a případných zpoždění při řešení zákaznických problémů. Existující data zákazníků o konfiguraci sítí, lokalit a jednotlivých zařízení mohou být importována rychle a snadno z GFI MAX RemoteManagement.

Funkce GFI MAX Service Desk zahrnují:
- Vytváření servisních požadavků po webu, e-mailu či Twitteru: Vedle automatizovaného generování servisních požadavků prostřednictvím GFI MAX RemoteManagement mohou MSP poskytovatelé a koncoví uživatelé vytvářet a sledovat nové servisní požadavky s využitím webové aplikace, e-mailu či Twitteru, aniž by bylo nutné instalovat dodatečný software.
- Transparentní historie každého požadavku: GFI MAX ServiceDesk nabízí MSP poskytovatelům kompletní historii všech aktivit vedoucích k vyřešení každého servisního požadavku, která poskytuje informace o provedených aktivitách a času stráveném personálem na jejich realizaci. Takováto úroveň detailů se umožňuje vyhnout redundantním pracím, lépe reportovat zdroje využité k vyřešení problému zákazníka a porovnávat je se SLA smlouvami.
- Znalostní báze: Pracovníci využívající GFI MAX ServiceDesk mohou vytvářet návody k řešení běžných problémů, které mohou koncoví uživatelé snadno vyhledávat a které jim umožňují základní problémy vyřešit rychle a vlastními silami.
- Integrace s klientskými zařízeními koncových uživatelů: MSP poskytovatelé mohou využívat aplikaci GFI MAX System Tray umožňující uživatelům vytvářet v rámci zákaznických společnosti požadavky přímo z klientského počítače prostřednictvím brandovaného rozhraní, což zvyšuje efektivitu a povědomí o jejich službách mezi zákaznickou základnou.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 26.11. | Webinář Zaostřeno na správu a provoz IS |
| 28.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
Formulář pro přidání akce









