GFI MAX ServiceDesk pro poskytovatele řízených služeb

Společnost GFI Software ohlásila GFI MAX ServiceDesk, řešení helpdeskových a zákaznických služeb určené pro poskytovatele řízených služeb (MSP – Managed Service Providers). Nástroj je plně integrován v rámci platformy GFI MAX RemoteManagement a umožňuje MSP poskytovatelům lépe sledovat a spravovat problémy zákazníků, od vzniku až k jejich vyřešení. Uvedení nástroje GFI MAX ServiceDesk je výsledkem akvizice britské firmy LogicNow loni v květnu. Plná integrace s GFI MAX RemoteManagement umožňuje poskytovatelům snadno importovat a spravovat informace z nástroje RMM, což eliminuje potřebu dodatečné práce a případných zpoždění při řešení zákaznických problémů. Existující data zákazníků o konfiguraci sítí, lokalit a jednotlivých zařízení mohou být importována rychle a snadno z GFI MAX RemoteManagement.



Funkce GFI MAX Service Desk zahrnují:

  • Vytváření servisních požadavků po webu, e-mailu či Twitteru: Vedle automatizovaného generování servisních požadavků prostřednictvím GFI MAX RemoteManagement mohou MSP poskytovatelé a koncoví uživatelé vytvářet a sledovat nové servisní požadavky s využitím webové aplikace, e-mailu či Twitteru, aniž by bylo nutné instalovat dodatečný software.
  • Transparentní historie každého požadavku: GFI MAX ServiceDesk nabízí MSP poskytovatelům kompletní historii všech aktivit vedoucích k vyřešení každého servisního požadavku, která poskytuje informace o provedených aktivitách a času stráveném personálem na jejich realizaci. Takováto úroveň detailů se umožňuje vyhnout redundantním pracím, lépe reportovat zdroje využité k vyřešení problému zákazníka a porovnávat je se SLA smlouvami. 
  • Znalostní báze: Pracovníci využívající GFI MAX ServiceDesk mohou vytvářet návody k řešení běžných problémů, které mohou koncoví uživatelé snadno vyhledávat a které jim umožňují základní problémy vyřešit rychle a vlastními silami.
  • Integrace s klientskými zařízeními koncových uživatelů: MSP poskytovatelé mohou využívat aplikaci GFI MAX System Tray umožňující uživatelům vytvářet v rámci zákaznických společnosti požadavky přímo z klientského počítače prostřednictvím brandovaného rozhraní, což zvyšuje efektivitu a povědomí o jejich službách mezi zákaznickou základnou.

 
  

- PR -

Když ERP myslí za vás

Automatizace, AI a digitalizace mění firemní svět


Podnikové systémy ERP už dávno neslouží jen k evidenci dat. Dnes propojují výrobu, sklady, fakturaci i zákaznickou podporu do jednoho funkčního celku. Díky automatizaci, digitalizaci a využití umělé inteligence se z nich stává základní nástroj, který ovlivňuje způsob, jakým firmy plánují, vyrábějí a rozhodují.

  

- PR -

Odkládali jste investice do ERP systému?

Nyní je dobrá příležitost to zlomit


S našimi zákazníky často řešíme otázku financování ERP systému. Jde o významnou investici a firmy proto někdy váhají, zda ji realizovat hned, nebo ji raději ještě odložit. Přitom právě ERP otevírá prostor pro další rozvoj – propojí finance, sklady, výrobu i obchod, čímž zvyšuje efektivitu i konkurenceschopnost celé firmy. Díky dotaci si dnes mohou klienti dovolit kvalitnější řešení a digitalizaci už nemusí odkládat.