facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 3. 4. 2020 - Ing. Lukáš Grásgruber

Firmy využívající cloudové služby to mají v nouzovém stavu jednodušší

GritPodle aktuálních průzkumů zhruba třetina pracujících Čechů nyní kvůli pandemii koronaviru pracuje z domova. Jejich počet by ovšem mohl být ještě vyšší. Další firmy by s ohledem na charakter jejich práce mohly na home office přejít také, ale neumožňují jim to lokální firemní systémy. Firmy využívající cloudové služby to zkrátka mají v nouzovém stavu jednodušší.



Cloudové služby dnes představují pro spoustu firem záchranu. „Pandemie odhalila bolesti lokálních systémů a podnikatelé zjistili, že dnešní stav lze řešit pomocí vzdáleného přístupu k firemním zdrojům a informacím. Dostupné cloudové technologie a služby jsou proto skvělou příležitostí pro změnu a pro mnohé i existenční nutností. Vzdáleně pracující týmy tímto získávají výhodu. Stěhujeme se z fyzického světa do digitálního a firmy na to musí reagovat,“ říká Dalibor Damborský, jednatel Gritu.

Pro firmy, které by chtěly na cloudové služby přejít právě nyní, má mimořádnou nabídku společnost Grit, která nabízí systém pro elektronické schvalování faktur zdarma nebo cloudový skladový systém pro přetížené e-shopy.

Systém pro elektronické schvalování faktur se jmenuje Invoice Flow Lite a lze jej aktivovat na stránce schvalujzdomu.cz. „Tradiční způsob schvalování faktur, kdy asistent/ka nebo účetní běhá s fakturami za schvalovatelem, teď prakticky není možný. Proto jsme nyní zdarma nabídli nástroj, který schvalování faktur převádí do digitálního prostředí. Zaměstnanci tak nemusí kvůli schvalování faktur dojíždět do kanceláře, ale vše vyřídí z bezpečí svého domu,“ vysvětluje Kateřina Líbalová, produktová manažerka systému Invoice Flow.

E-shopům přinesl stav nouze a zavřené kamenné prodejny mimořádný nárůst poptávky, kterou ale není vůbec jednoduché zvládnout. Proto Grit nabízí pomocnou ruku i skladníkům. „E-shopům výrazně stoupla poptávka a některé jsou v podobné situaci jako před Vánoci. Sklady nestíhají a do toho mají méně zaměstnanců, protože někteří zůstali v karanténě nebo doma s dětmi. Těmto firmám aktivně nabízíme cloudový systém řízeného skladu, který automatizuje příjem i výdej objednávek nebo zrychluje proces vychystání objednávky. Malým firmám ho nasadíme za pár dní, takže se z nepříjemné situace dostanou ještě včas,“ říká Tomáš Kormaňák, produktový manažer skladového systému Lokia WMS.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?