facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 29. 9. 2016

Firma Alfmeier implementuje SappyWMS v nové pobočce

AlfmeierSpolečnosti AIMTEC a Alfmeier úspěšně dokončily již třetí společný projekt implementace SappyWMS pro řízení materiálové logistiky a výroby. Pilotní projekt implementace SappyWMS pro řízení materiálového skladu a výroby byl implementován již v roce 2012v plzeňské pobočce firmy Alfmeier, která vyvíjí a dodává komponenty do sedaček a palivových systémů v automobilovém průmyslu. Po úspěšném ověření přínosů systému byl SappyWMS zaveden i v centrále společnosti v bavorském Treuchtlingenu. V polovině března 2016 se pak spolupráce rozšířila i do nové pobočky firmy Alfmeier v Gunzenhausenu. Spuštění do produktivního provozu se zde uskutečnilo v červnu.



Cílem projektu v Gunzenhausenu bylo zajistit systémovou podporu logistických procesů a evidenci všech skladových pohybů pomocí RF terminálů. Systém řídí materiálové toky v oblasti příjmu materiálu, kontroly kvality, skladování, zásobování výroby a výdeje na expedici s využitím štíhlých principů. Implementací do nového závodu je zajištěna standardizace procesů v celé společnosti, která umožňuje zaměstnancům pracovat ve třech závodech bez nutnosti dodatečného školení. Přínosem projektu je lepší využití skladové plochy, zrychlení materiálového toku a snížení chybovosti při manipulaci s materiálem.

Systém SappyWMS, který firma Alfmeier nyní používá už ve třech svých podnicích, je oborové řešení, které vychází ze základních funkcí systému SAP a obsahuje desítky scénářů pro řízení logistických procesů ve výrobní firmě.


 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.