- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Firma 3E Projekt zpracovává přijaté faktury pomocí umělé inteligence
Ostravská firma 3E Projekt se 160 zaměstnanci začala používat pro zpracování přijatých faktur cloudovou službu, která pro jejich vytěžování používá technologie umělé inteligence. Díky nasazení uvedeného řešení společnost ušetřila dvě nová pracovní místa a výrazně zrychlila zpracování dokladů, odstranila lidské chyby a všechny faktury má v elektronickém archivu.


Ještě před rokem chodila do společnosti 3E Projekt, která se zabývá pronájmem nemovitostí, provozem restaurací, kasin a franšíz, část faktur poštou. „Recepční je naskenovala a vložila do informačního systému Premier. Účetní ručně opsaly údaje a teprve poté faktury zaúčtovaly. Celý proces byl neefektivní a zaměstnanci při něm často chybovali,“ popsala výkonná ředitelka 3E Projekt Šárka Macurová.
Proto se management firmy rozhodl nahradit papírové doklady elektronickými a vše zpracovávat automaticky. „Vybrali jsme si cloudovou službu Invoice Flow od firmy Grit. Už z dřívějška jsme měli s tímto dodavatelem dobrou zkušenost, protože používáme jeho řešení Orion, který nám zajišťuje EDI komunikaci,“ dodává Šárka Macurová.
Po nasazení služby Invoice Flow se kompletně změnil systém práce. Faktury si nyní nechávají v 3E Projekt posílat pouze elektronicky. Umělá inteligence v Invoice Flow z pdf a dalších souborů automaticky vytěží údaje, takže odpadá přepisování. Zodpovědné osoby faktury elektronicky schválí a pak účetní jednoduše odešlou dokumenty do informačního systému.
Řešení Invoice Flow má i řadu dalších funkcí. Například umožňuje rozúčtování položek na libovolná nákladová střediska nebo přiložení dokumentů jako výkazy, dodací listy nebo fotky. Firmy mají přehled o svých závazcích a systém za ně hlídá data splatnosti.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce