Aktuality -> Hardware - 7. 1. 2009

Firemní počítače, které si zavolají o pomoc

Počítačová síť, která v případě poruchy umí sama požádat technika o pomoc, se stává dostupnou českým firmám. Společnosti Intel a AutoCont CZ představují unikátní koncept počítačové sítě pro malé firmy, o kterou se majitelé nemusejí starat. Pokud by počítačům hrozila porucha, umějí si samy zavolat technika dohledového centra. Počítače také samy zazálohují a zabezpečí data, provedou potřebné aktualizace a navíc zpřístupní uživatelům služby mobilní kanceláře.


Tisíce malých a středních českých firem se potýkají se stejným problémem: zajistit spolehlivý a bezpečný chod firemní počítačové sítě. Ačkoli z mnoha průzkumů vyplývá, že zabezpečení citlivých dat a jejich ochrana proti ztrátě jsou nejvyšší prioritou, realita je jiná. Podle analýzy AutoContu více než 70 procent menších firem nemá žádnou strategii péče o své informační technologie. Zálohování se prý provádí obvykle nahodile a většinou pouze formou vypálení na CD, citlivá data nejsou řádně ochráněna, a pokud síť zkolabuje, neexistuje plán obnovy. Slabinou malých firem je rovněž minimální využití nových technologických možností. Typický příklad představuje častá absence mobilní kanceláře. Podobně je tomu v oblasti správy firemních dat a řízení podnikových procesů
Projekt „Bezstarostné firemní IT“, s nímž na středoevropský trh přicházejí Intel a AutoCont má do budoucna pomoci malým firmám zbavit se zátěže spojené s rozvojem a údržbou výpočetní techniky. Mozkem celého systému je energeticky úsporná procesorová technologie Intel vPro s možností vzdálené správy systému. Projekt se v úvodní fázi zaměří na advokátní kanceláře. Advokátní systém Versis představuje kompletní IT řešení veškeré agendy právníků, počínaje ukládáním a správou dokumentů až po pravidelné zálohování a zabezpečení dat.
Třetí generace technologie Intel vPro výrazně usnadňuje údržbu počítačů a zlepšuje jejich zabezpečení. Počítač v nesnázích dokáže například sám „zavolat“ IT specialistovi o pomoc či sám opraví potenciální problém.
Projekt „Bezstarostného firemního IT“ zajišťuje kromě počítačového vybavení i veškerou technickou podporu. Technologie vPro mnoho problémů vyřeší sama či lze provést zásah na dálku, ale v případě vážnějších poruch se počítá i s možností krizových výjezdů. Opravy závad běžné výpočetní techniky jsou provedeny nejpozději následující pracovní den po ohlášení. V případě serverů je garantována lhůta opravy do plně funkčního stavu do 12 hodin po ohlášení. Řešení všech poruch se zahájí nejpozději do dvou hodin od ohlášení. Kvůli dosažení krátkých časů obnovy a garanci času obnovy disponuje systém speciálním softwarem a chod systému je pod trvalou kontrolou odborníků. Dohledové centrum rovněž kontroluje pravidelné zálohování uživatelských dat.
Novinku představuje možnost platit za celé řešení formou pronájmu měsíční paušál. Výše částky reflektuje cenu centrální části produktu – čítající hardware i software – a počet počítačů a dalšího hardwaru připojeného k systému. Dále částka zohledňuje počet uživatelů, kteří budou pracovat se systémy AKWin a Symbio ASPI. Služby pro čtyři uživatele stojí měsíčně 9200 Kč bez DPH. Celý informační systém lze zakoupit jednorázově a platit pouze za servisní a dohledové služby.

 

 


 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.