facebook
Aktuality -> IT Projekty - 11. 1. 2019 10:23

Feedyou zapojuje různé typy chatbotů do svého webu

FeedyouSpolečnost Feedyou, český vývojář chatbotů na klíč, zapojila rovnou několik chatbotů do komunikace na svých webových stránkách. Od října si návštěvníci webu mohou na vlastní kůži vyzkoušet komunikaci s „botem“ Mathiasem Prophetem. Ten od doby svého spuštění dokázal navázat 6x více otevřených komunikací a získat dvojnásobný počet relevantních kontaktů než klasický elektronický formulář.



Chatbot je, jako první v Česku, implementovaný přímo v těle webu. „Mathias Prophet je přirozenou součástí těla celého webu, a to hned na několika místech. To vnímáme jako výraznou novinku v rámci propojení chatbotů a webů. Většina z nich totiž s chatboty pracuje prozatím jen v rámci messengeru či vyskakovacího okna,“ říká Lukáš Těžký, vedoucí marketingu ve Feedyou. Pod jménem Mathias se chatbot představuje hned dvakrát. Nejprve pomáhá na hlavní stránce představit služby Feedyou a v kontaktech pomáhá získávat leady.

Feedyou

„Předpokládali jsme, že po nasazení chatbota se počet celkových komunikací zvýší, ale zároveň se sníží jejich relevance. To proto, že si lidé budou chtít chatbota jen tak vyzkoušet. Přes naše očekávání máme v meziměsíčním srovnání více než dvojnásobný počet relevantních leadů, které nyní oslovují naši obchodníci s konkrétními nabídkami,“ hodnotí výkon chatbota Lukáš Těžký. Do budoucna Feedyou plánuje umístit na svůj web i další chatboty. „Aktuálně spouštíme řešení pro agentury a firmy, které si budou moci chatboty přes Feedyou Designer samy vytvářet. V této části webu pak Mathias provede zájemce výpočtem ceny na míru, nabídne mu školení a předá kontakt konkrétnímu account managerovi,“ dodává Lukáš Těžký.

V případě potřeby Feedyou používá vlastní chatboty také pro nábor nových pracovníků. Právě v hledání nových pracovníků může totiž chatbot značně předčit standardní inzertní kanály, a to i v oborech, kde je velmi náročné potenciální pracovníky oslovit. Důkazem toho je i technologická firma Jablotron, pro kterou Feedyou vytvořila chatbotku Radku. Radka během osmi týdnů komunikovala se 460 návštěvníky. Získala navíc 52 relevantních kontaktů na vývojáře a testery, kterých je na trhu práce velký nedostatek.


 
  

- Inzerce -

Expanze společnosti Tsubakimoto

si vyžádala modernizaci a přesun IS do cloudu


TsubakimotoSpolečnost Tsubakimoto UK Ltd. je předním výrobcem automobilových dílů, výrobků pro přenos energie a systémů pro manipulaci s materiály. V návaznosti na navýšení kapacit musela společnost v nedávné době otevřít druhou továrnu, Tsubaki Automotive Czech Republic, s. r. o., v Ovčárech, která se zabývá výrobou a sestavováním systémů rozvodových řetězů a souvisejících produktů do automobilového průmyslu. Uvedená expanze společnosti si vyžádala modernizaci a přesun IS do cloudu.

  

- Inzerce -

Network Single Point of Truth (SPOT)

Základ řešení klíčových procesů v telekomunikacích


Každodenní rutinní praxe standardních telekomunikačních operátorů již byla mnohokrát analyzována a detailně popsána formou procesů, které jsou téměř shodné napříč všemi typy operátorů. Mluvíme zde to klíčových procesech, které tvoří základ pro BSS (Business Support Systems) a OSS (Operation Support systém) domény.