Aktuality -> IT Business - 26. 9. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Experti z Notina a Google představí, jak efektivně pracovat s produktovými i zákaznickými daty

Setkání e-shopařůÚspěšná komunitní akce pro e-shopaře ShopMasters pokraču­je a přináší další sérii přednášek a příleži­tostí k networkingu. Tentokrát set­kání proběhne 12. října v kancelářích Heureky a hlavní slovo zde dostanou zástupci ze společnosti Notino a Google, kteří na základě vlastních příkladů z praxe představí, jak efektivně pracovat s produktovými i zákaznickými daty.



ShopMasters je pravidelné setkání majitelů e-shopů, kteří vzájemně sdílí zkušenosti a radí si, jak uspět v byznysu. Další akce, která proběhne už 12. října v kancelářích Heureka Group, se tentokrát zaměří na datově orientované řízení firmy. Hlavní téma bude rezonovat nejen v rámci sedmi mastermindových skupin pod vedením zkušených mentorů, ale také ve třech přednáškách. Ty povedou Martin Slavětínský, Business Intelligence Analyst za Heureka Group, Martin Kavřík, Head of Data Office ze společnosti Notino a v neposlední řadě také Ivona Hamová, Analytical Consultant společnosti Google.

„Data skrývají obrovské možnosti pro optimalizaci firemních procesů. Bez adekvátní součinnosti s businessem, ale nejde jejich potenciálu plně využít. Ve své prezentaci na několika příkladech ukážu, jak důležité je nezaměřovat se pouze na technologickou stránku věci, ale i na navazující business procesy,“ vysvětluje Martin Kavřík, Head Of Data Office společnosti Notino.


Mastermind Samuela Huby z Shoptetu na jednom z předchozích setkání

Kromě něj během odpoledne promluví i další experti. Martin Slavětín­ský z Heureka Group nastíní, kam se bude ubírat poptávka zákazníků v hlavní nákupní sezoně či jak se změnilo vnímání ceny jako nejdůle­ži­těj­ší­ho faktoru pro výběr e-shopu. Ivona Hamlová, analytická konzultantka technologického gigantu Google zase poradí, jak efektivně využívat data v rámci nástroje Google Merchant Center.

„Lidé v této době velmi zvažují, kde utratí peníze, a i nadále si utahují opasky. Pro podnikatele je proto obzvlášť důležité umět potencionálního zákazníka oslovit v ten správný moment a vhodně k tomu využívat vlastní data. Pokud e-shopař nechce, aby jeho podnikání stagnovalo, tak se bude muset naučit s daty pracovat a využívat je ke svému rozhodování,“ dodává Jakub Stupka, COO ze společnosti Ecomail.cz, která je s Heurekou, Shoptetem a Zásilkovnou hlavním organizátorem této události.

Zakoupit vstupenky můžete na webu www.shopmasters.cz, kde rovněž naleznete kompletní program a veškeré další informace.


 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.