facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 26. 9. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Experti z Notina a Google představí, jak efektivně pracovat s produktovými i zákaznickými daty

Setkání e-shopařůÚspěšná komunitní akce pro e-shopaře ShopMasters pokraču­je a přináší další sérii přednášek a příleži­tostí k networkingu. Tentokrát set­kání proběhne 12. října v kancelářích Heureky a hlavní slovo zde dostanou zástupci ze společnosti Notino a Google, kteří na základě vlastních příkladů z praxe představí, jak efektivně pracovat s produktovými i zákaznickými daty.



ShopMasters je pravidelné setkání majitelů e-shopů, kteří vzájemně sdílí zkušenosti a radí si, jak uspět v byznysu. Další akce, která proběhne už 12. října v kancelářích Heureka Group, se tentokrát zaměří na datově orientované řízení firmy. Hlavní téma bude rezonovat nejen v rámci sedmi mastermindových skupin pod vedením zkušených mentorů, ale také ve třech přednáškách. Ty povedou Martin Slavětínský, Business Intelligence Analyst za Heureka Group, Martin Kavřík, Head of Data Office ze společnosti Notino a v neposlední řadě také Ivona Hamová, Analytical Consultant společnosti Google.

„Data skrývají obrovské možnosti pro optimalizaci firemních procesů. Bez adekvátní součinnosti s businessem, ale nejde jejich potenciálu plně využít. Ve své prezentaci na několika příkladech ukážu, jak důležité je nezaměřovat se pouze na technologickou stránku věci, ale i na navazující business procesy,“ vysvětluje Martin Kavřík, Head Of Data Office společnosti Notino.


Mastermind Samuela Huby z Shoptetu na jednom z předchozích setkání

Kromě něj během odpoledne promluví i další experti. Martin Slavětín­ský z Heureka Group nastíní, kam se bude ubírat poptávka zákazníků v hlavní nákupní sezoně či jak se změnilo vnímání ceny jako nejdůle­ži­těj­ší­ho faktoru pro výběr e-shopu. Ivona Hamlová, analytická konzultantka technologického gigantu Google zase poradí, jak efektivně využívat data v rámci nástroje Google Merchant Center.

„Lidé v této době velmi zvažují, kde utratí peníze, a i nadále si utahují opasky. Pro podnikatele je proto obzvlášť důležité umět potencionálního zákazníka oslovit v ten správný moment a vhodně k tomu využívat vlastní data. Pokud e-shopař nechce, aby jeho podnikání stagnovalo, tak se bude muset naučit s daty pracovat a využívat je ke svému rozhodování,“ dodává Jakub Stupka, COO ze společnosti Ecomail.cz, která je s Heurekou, Shoptetem a Zásilkovnou hlavním organizátorem této události.

Zakoupit vstupenky můžete na webu www.shopmasters.cz, kde rovněž naleznete kompletní program a veškeré další informace.


 
  

- PR -

Synology Experience Day 2024

Využijte exkluzivní příležitost setkat se osobně s ostatními uživateli a týmem Synology. Navštivte inspi­ra­tiv­ní prezentace, seznamte se s novinkami, prozkoumejte zajímavé doprovodné expozice, vyhrajte praktické ceny a poznejte Syno­lo­gy skrz naskrz. Nechte se inspirovat a zažijte Synology zblízka.

  

- PR -

Nezavírejte oči před AI

IT Systems 7-8/2024Hlavním tématem v aktuálním vydání IT Systems je opět umělá inteligence. Její praktické využití totiž začíná dostávat stále více reálnou podobu, a to nejen v komerčních firmách, ale i v organizacích ve veřejném sektoru a zdravotnictví, kterým je tentokrát věnována příloha.