Aktuality -> IT společnost - 15. 11. 2011

Exact Software CEE posiluje obchodní tým

Od 1. listopadu 2011 společnost Exact Software CEE posílila obchodní oddělení o zkušeného obchodního manažera Dušana Lapčíka, který přichází ze společnosti Asseco Solutions. Dušan Lapčík nastupuje do Exact Software CEE v době, kdy byla v Praze vytvořena regionální centrála společnosti pro oblast střední a východní Evropy. Jeho primárním cílem bude dále rozvíjet a posilovat obchodní aktivity firmy Exact v tomto regionu. Dušan Lapčík na trhu informačních technologií působí od roku 1993. Bezprostředně před zahájením spolupráce se společností Exact pracoval jako obchodní ředitel a člen představenstva společnosti Asseco Solutions, kde aktivně pracoval v segmentu velkých podniků a veřejné správy. Významně se podílel na integraci společností Datalock a LCS International a značně ovlivnil obchodní aktivity celého obchodního týmu společnosti Asseco Solutions. Před touto pozicí uváděl na český a slovenský trh informační systém QI ve společnosti DC Concept. Zároveň je členem představenstva Czech ICT Aliance, která podporuje exportní aktivity českých firem v oblasti informačních technologií.



 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.