Aktuality -> Analýzy - 3. 2. 2016

Evropany lákají chytré hodinky

chytré hodinkyZ mezinárodního průzkumu společnosti Kentico Software vyplynulo, že v blízké budoucnu si chytré hodinky hodlá pořídit asi třetina obyvatel Evropy, bezmála čtvrtina pak dokonce již v tomto roce. Zatím je v ČR vlastní jen dvě procenta účastníků průzkumu, ale v Německu už je to sedm procent a zájem o ně neustále roste.



Většina dotazovaných hodlá chytré hodinky používat pro osobní potřebu (71 %), zbylých 29 procent pak k pracovním i osobním účelům. Spotřebitelé vidí hlavní přínos chytrých hodinek v možnosti:

  • Přijímání a odesílání e-mailů a zpráv a upozornění na nadcházející schůzky, novinky na sociální sítích nebo pohybu na bankovním účtu (46 %)
  • Navigace při chůzi a cestování osobní či hromadnou dopravou (37 %)
  • Telefonické a video hovory (32 %)
  • Bezpečnostní monitoring – sledování aktuální polohy seniorů, dětí nebo zvířat (27 %)
  • Sledování pohybové aktivity a spalování kalorií (21 %)

Mezi další výhody pak podle dotazovaných patří možnost platit s hodinkami v online obchodech a spravovat své online bankovnictví (15 %), sledovat videa a poslouchat hudbu (14 %) nebo pořizovat fotografie a videa (13 %). 54 procent Evropanů si chytré hodinky dosud nepořídilo kvůli jejich ceně, dalších 40 % zatím nevidí pro jejich pořízení dostatek důvodů.

chytré hodinky - infografika
chytré hodinky - infografika
chytré hodinky - infografika

 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.