Aktuality -> Podnikové aplikace a služby - 1. 8. 2022 - Ing. Lukáš Grásgruber

Eurowag spouští novou mobilní službu EW Pay

EW PayEurowag představil nové mobilní řešení Eurowag Pay, které ocení zejména dopravní společnosti, ale zjednoduší život všem, kteří nakupují pohonné hmoty pomocí mobilní aplikace Eurowag. Nové fintech řešení umožňuje dispečerům aplikace lepší a bezpečnější kontrolu nad platbami a to v rámci celého vozového parku.



Nákup paliva prostřednictvím aplikace Eurowag zvyšuje rychlost a bezpečnost transakce. Řidiči používají aplikaci se svými přihlašovacími údaji a po přihlášení jsou chráněni PIN kódem nebo biometrií. Mohou tak tankovat pouze u čerpací stanice, u které jsou fyzicky přítomni, ačkoli dispečer může v případě potřeby dálkově aktivovat další tankovací stojany.

V počáteční fázi mohou zákazníci využívat Eurowag Pay na více než 400 stanicích v Rakousku, Belgii, České republice, Německu, Maďarsku, Litvě, Polsku, Slovensku a Španělsku. Do konce roku by měla být dostupná na celkem více než 1 500 stanicích. Brzy bude následovat možnost platit za další služby pomocí EW Pay, včetně parkování, mytí, převozu nebo oprav.

„S Eurowag Pay je tankování otázkou několika kliknutí bez nutnosti vyhledat terminál na bezobslužné stanici, vložit kartu, zadat PIN, vybrat pumpu, vyjmout kartu a vrátit se k vozu. Řidič pouze klikne na tlačítko, vybere si produkt na tankovacím stojanu a může začít tankovat,“ říká Jiří Petrák, Product Owner Mobile Payments.


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.