Aktuality -> IT Projekty - 22. 11. 2021 - Ing. Lukáš Grásgruber

ESSOX přejde na nejnovější generaci podnikového systému SAP S/4HANA

Společnost ESSOX, která patří mezi nejvýznamnější nebankovní poskytovatele finančních služeb v ČR, se rozhodla pro generační obměnu vybraných IT systémů, kterou zajistí společnosti Unicorn a SAP. Jejich návrh, který uspěl ve výběrovém řízení ESSOXu, počítá s postupnou migrací na nejnovější generaci podnikového systému SAP S/4HANA. Jejím cílem je posunout ESSOX v poskytování služeb spotřebitelského financování na novou úroveň.



Unicorn platformu od SAP dodá a zajistí její implementaci a integraci do stávajícího IT prostředí. Cílem je integrovat nové řešení pro card management od společnosti Global Payments Europe, které umožní ESSOXu jednodušší a více uživatelsky přívětivou správu karet a zpracovávání transakcí.

Celý program je plánován na více než tři roky a je rozdělen na dvě etapy dle priorit v produktové nabídce.

„Pro naši společnost se jedná o strategickou, nejen technologickou ale hlavně obchodní iniciativu, od níž si slibujeme např. jednotný pohled na klienta, zjednodušení zavádění inovací na trh, online zpracování dat a maximální využití hotových byznys komponent namísto jejich vývoje. Věříme, že nová platforma dále podpoří naše vedoucí postavení na poli nebankovních poskytovatelů finančních služeb,“ říká Jana Hanušová, generální ředitelka společnosti ESSOX.


 
  

- PR -

Repasované dárky pod stromeček: Chytré Vánoce bez utrácení

Vánoce se blíží a s nimi i tradiční honba za dárky. Co kdybyste letos vsadili na něco jiného než novou elektroniku? Repasované notebooky, počítače, iPhony nebo iPady můžou být skvělým dárkem, který potěší, nevyprázdní peněženku a je i ekologický. Zjistěte, proč právě repasy patří pod letošní stromeček.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.