ESET vydal svoji první aplikaci pro iPhone

Společnost ESET vydala svoji první aplikaci pro uživatele Apple iPhone – ESET Threat Center. Aplikace umožňuje uživatelům v reálném čase lokalizovat největší webové hrozby sestavené podle dat přímo z virové laboratoře ESET v Bratislavě, kde se nachází globální centrála společnosti. Aplikace je v anglickém jazyce a je zdarma.



Aplikace obsahuje kromě jiného tyto funkce:

 

Bezpečnostní tipy: Srozumitelné tipy a manuály z virové laboratoře ESET o tom, jak se nejlépe chránit při vyhledávaní na webu, při využívání sociálních sítí, internetbankingu či elektronických obchodů.

Mapa největších hrozeb: Globální mapa hrozeb zobrazuje největší hotspoty (ohniska) pro webové hrozby –zobrazují se tam geografické regiony s největším počtem zaznamenaných infekcí.

Informace o nejnovějších nebezpečích: ESET průběžně informuje o nejnovějších hrozbách.

Podcast: Přístup k rozhlasovým diskuzím (v anglickém jazyce) odborníků z ESET a oboru jako takového o nejnovějších trendech v IT bezpečnosti.

Integrace se sociálními sítěmi a webovými aplikacemi: Přes aplikaci v iPhonu má uživatel přístup k blogu ESET, stránce na Facebooku, videím na YouTube a k Twitteru, kde najde nejnovější zprávy a analýzy.


 
  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.