Aktuality -> IT společnost - 22. 2. 2012

ESET rozšířil technologickou divizi

Novým členem týmu technologické divize společnosti ESET se stal Righard J. Zwienenberg. V antivirovém průmyslu jde o celosvětově známou osobnost. Spolu s dalšími technologickými experty bude jako výzkumník pracovat v bratislavském sídle společnosti ESET a také v Nizozemsku, odkud pochází. Righard Zwienenberg začal počítačové viry zkoumat v roce 1988, poté, co na jednom ze systémů Technické univerzity v Delftu našel škodlivý kód. Od té doby se věnuje studiu počítačových virů a způsobům jejich detekce. V roce 1995 začal Zwienenberg pracovat v oddělení výzkumu a vývoje společnosti ESaSS BV – vývojářů antivirové firmy ThunderBYTE. V roce 1998 společnost koupila firma Norman Data Defense Systems, díky čemuž se Zwienenberg stal jedním z vývojářů antivirových aplikací Norman Virus Control. V roce 2005 převzal ve firmě křeslo ředitele pro výzkum. Poté, co byla založena organizace AMTSO (Anti Malware Testing Standards Organization), byl zvolen jejím prezidentem. Nyní bude v této organizaci zastupovat ESET. Momentálně působí Zwienenberg jako viceprezident AVARu (Association of anti Virus Asia Researchers) a je také členem organizace WildList, která se zabývá výzkumem počítačových virů, které se volně šíří mezi uživateli (tzv. In the Wild viry).



 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.