facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 5. 6. 2006

ERP i/2 nasazen v Zahradním centru

erp_i2_623.jpgZahradní centrum bylo v minulém období nuceno řešit nevyhovující situaci – původní informační systém již nepostačoval zejména z hlediska robustnosti a komplexnosti řešení. Oblast skladového hospodářství, logistiky, nákupu a CRM byla pokryta nedostatečně, systém navíc neřešil propojení databází s daty o zákaznících. Hlavním kriteriem při výběru nového informačního systému byl tedy požadavek zajištění integrace dat, široké funkcionality a připravenosti řešení na probíhající rozvoj a rozšiřování firmy.

Proto byl zvolen komplexní podnikový informační systém i/2, modulární a vysoce škálovatelný systém založený na vývojových a databázových nástrojích PROGRESS. Implementace využívá standardní řešení i/2 s využitím vysoké míry parametrizace, s následným přizpůsobením individuálním potřebám a požadavkům zákazníka. Řešení poskytla a dodávku plně zajistila společnost DATA-NORMS. Cílem implementace i/2 ve společnosti Zahradní centrum bylo zajištění kompletního informačního systému. Jádrem řešení jsou základní moduly i/2 Prodej, Nákup, Sklad, Finanční účetnictví, Majetek a Nákladová střediska. Dalšími požadovanými moduly byly integrované CRM a Plánování jízd.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.