facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 12. 8. 2019

Epson představuje svou první 24“ sublimační tiskárnu

Společnost Epson představila novou 24“ sublimační tiskárnu SC-F500. Tato tiskárna byla navržena tak, aby umožnila reklamním agenturám, fotografickým laboratořím, výrobcům oděvů a kopírovacím centrům nabídnout rozšíření jejich nabídky prostřednictvím flexibilního, vysoce kvalitního tisku. Tiskárna SC-F500 je součástí komplexního tiskového řešení společnosti Epson, které zahrnuje inkousty, software a papír.



K výhodám tiskárny SC-F500 patří snadné použití, produktivita a efektivita, které pomohou zajistit flexibilitu a umožní rychle reagovat na potřeby zákazníků. Toho dosáhla společnost Epson dalšími rozšířeními, které doplňují její zavedenou sublimační technologii, jako jsou:

  • Doplnitelný inkoust (inkoust ze 140ml lahviček lze doplňovat i při tisku)
  • Připojení přes rozhraní Wi-Fi (poprvé v řadě sublimačních tiskáren Epson)
  • Automatický přepínač potiskovaného média (snadné přepínání mezi jednotlivými listy a rolemi)
  • Nástroj Epson LFP Accounting Tool (pro přesný výpočet nákladů na tisk)
  • Ochranný kryt tiskové hlavy (proti pronikání prachu)
  • Dotykový panel s úhlopříčkou 4,3" (pro snadné ovládání)

Tiskárna SureColor SC-F500 bude k dispozici v říjnu 2019.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.