facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 9. 7. 2018

Emirates představuje interiéry svých letadel pomocí virtuální reality

Letecká společnost Emirates na svém webu představila 3D prohlídku interiérů svých letadel. Součástí virtuální prohlídky jsou vizualizace, jež představují ve 360 stupních pohled do palubních interiérů letadel Emirates A380 a Boeing 777. Cestujícím tato novinka umožní prozkoumat nejen palubní kabinu, sedadla v jednotlivých cestovních třídách, ale také palubní salónek a sprchovou lázeň.



„V Emirates neustále investujeme do rozvoje našich služeb, abychom cestujícím poskytli neopakovatelný cestovní zážitek na našich palubách. Těší nás, že jsme první leteckou společností, jež na svém webu představuje technologii virtuální reality. Během našeho testování jsme díky cestujícím zjistili, že si velmi cení především právě možnosti si přesně vybrat svá sedadla,“ řekl Alex Knigge, Emirates Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing and Brand.

Technologie virtuální reality na webu Emirates je kompatibilní s různými VR headsety, jako například s Google Cardboard či dalšími, a to bez využití jakékoliv další aplikace či pluginů. Cestující si tak mohou interiéry paluby letadla prohlédnout ve 3D, navíc s hands-free navigací. Dostupná je i pro cestující, kteří si chtějí prohlédnout svá místa z mobilních telefonů, stejně jako prostřednictvím aplikace Emirates dostupné pro systémy iOS i Android.

Kromě nové virtuální prohlídky jsou nově dostupná i produktová videa, představující palubní zážitek ve všech cestovních třídách. Videa slouží jako průvodce pro nové cestující, kteří si chtějí udělat představu o tom, na jaký cestovní zážitek se na palubách Emirates mohou těšit.

Virtuální prohlídka palubních interiérů Emirates byla vytvořena ve spolupráci se společností Renacen, která získala ocenění Crystal Cabin za nejlepší vizionářský koncept během nedávných Crystal Cabin Awards.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.