facebook LinkedIN LinkedIN - follow

EMC zdokonalila prostředío týmvou spolupráci

Společnost EMC oznámila významné zdokonalení svého software pro týmovou spolupráci Documentum eRoom Enterprise. Nové funkce ve verzi 7.3 zdokonalují výkonnost podnikových procesů a umožňují podnikům se lépe a včas rozhodovat. Díky programu Documentum eRoom Enterprise 7.3 mohou týmy pracovníků jednodušeji modelovat důležité podnikové procesy v rámci jednoduchého prostředí. Program tak odstraňuje překážky, které jsou spojeny s dynamickými aplikacemi pro týmovou práci.

Jde také o první významnou nabídku, která zahrnuje automatické funkce tzv. palubní desky, což zdokonaluje možnosti dohledu nad více aktivními projekty. Software finančně zvýhodňuje platformu pro správu podnikového obsahu ECM od Documentum (Enterprise Content Management), která je celosvětově první platformou založenou na sjednocené architektuře. Tak je možné zaručit, že vytvořený obsah splňuje podmínky standardů a může být bez problémů sdílen dalšími aplikacemi vytvořenými společností Documentum.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?