EFQM Excellence pomáhá slovenskému ministerstvu financí

LogicaCMG dokončila na Ministerstvu financí SR první etapu zavádění metodiky, jež umožní komplexní měření výkonnosti úřadu, neustálé prokazatelné zvyšování efektivity a objektivní srovnávání s jinými organizacemi. Jedná se o všeobecně akceptovanou metodiku EFQM Excellence. Cílem tohoto projektu je navázat na úspěšnou reorganizaci úřadu a vytvořit podmínky pro to, aby se nejednalo o jednorázové zlepšení, ale o začátek trvalého procesu.

Model EFQM Excellence je založen na uplatnění ověřených metod a postupů (best practices) z veřejného i komerčního sektoru v mnoha vyspělých zemích a funguje již od počátku 90. let. Původně byl vytvořen jako hodnotitelský nástroj pro Evropskou cenu za řízení jakosti – European Foundation for Quality Management (EFQM). Vedení podniku či organizace tímto způsobem dostává praktickou možnost zjistit, zda se organizace vyvíjí správným směrem, kde je největší prostor pro zlepšení, a na základě toho dokáže hledat vhodná řešení situace. Výstupy ze sebehodnocení pomocí tohoto modelu jsou často užívány jako jeden z podkladů pro strategické plánování i jako nástroj provozního a projektového řízení.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.