facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 21. 3. 2014

Effectix.com posiluje svou obchodní síť

hands.jpgOstravská pobočka je novým přírůstkem obchodní sítě společnosti Effectix.com. Bude zajišťovat potřeby klientů z daného regionu, bez nutnosti zapojení pražské centrály. Regionální manažerkou pro Ostravsko se stane Jana Grussmannová. Společnost o tom informovala tento týden.

„Připravovanou pobočku Effectix.com v Ostravě povede Jana Grussmannová, která má bohaté zkušenosti z Moravskoslezského deníku, portálu atlas.cz i Centrum Holdings. Jana v minulosti v Effectixu působila, i když teď přichází do podstatně větší firmy. Své znalosti z oblasti prodeje, budování obchodních týmů, tak skvěle uplatní při rozjezdu ostravské pobočky, která by měla zahájit svou činnost v průběhu května,” komentuje Kateřina Holnová, výkonná ředitelka Effectix.com. Společnost má momentálně vedle centrál v Praze a Bratislavě pobočky v Mladá Boleslavi a Brně.

V rámci posílení se rozrostl tým Effectix.com o více než deset nových obchodníků, kteří budou působit jak v Moravskoslezském kraji, tak v Brně a okolí ale také v dalších částech republiky. Současně jsou stále neobsazená některá volná místa, zejména pro oblast severních Čech či Královéhradecka.

Společnost Effectix.com navíc posílila i týmy copywriterů, korektorů i programátorů. Na nové kolegy ještě čekají oddělení linkbuildingu, a to na pracovištích v Praze, Brně ale i Bratislavě.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.