EDITEL spouští nové webové EDI

EDITELSpolečnost EDITEL spustila novou verzi svého řešení pro pro výměnu elektronických obchodních dokumentů a elektronickou fakturaci prostřednictvím webové služby Web-EDI. Nová služba je vhodným řešením pro společnosti s menším počtem vyměňovaných obchodních dokumentů nebo pro společnosti, které s elektronickou výměnu dat (EDI - Electronic Data Interchange) teprve začínají. Webové EDI totiž nevyžaduje složitou implementaci, stačí pouze přístup k Internetu.



Po založení účtu se firma stane tzv. „EDI-ready“ a bude si moci vyměňovat se svými obchodními partnery dokumenty bez ohledu na používaný formát EDI zpráv (EDIFACT, XML,…). Vytvářet a vyměňovat je možné běžné typy dokumentů jako jsou faktury, dodací listy, příjemky a jiné. Takto odeslaný dokument je automaticky přepsán do ERP systému obchodního partnera zapojeného do EDI komunikace. Součástí služby je i automatické připojení elektronického podpisu k vybraným dokladům a naopak verifikace elektronického podpisu přijímaných zpráv.

Editel

Nově spuštěná verze webového EDI by měla ještě více zjednodušit proces fakturace. Pracuje s inteligentními interaktivními formuláři rozšířenými o automatizované číselníky dodacích míst a číselníky zboží, které formou našeptávání snadno doplní jednotlivé položky na faktuře. Zároveň nabízí rozšířené možnosti validace předvyplněných dat, což zvýší přesnost konečné faktury.


 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.