EDITEL spouští nové webové EDI

EDITELSpolečnost EDITEL spustila novou verzi svého řešení pro pro výměnu elektronických obchodních dokumentů a elektronickou fakturaci prostřednictvím webové služby Web-EDI. Nová služba je vhodným řešením pro společnosti s menším počtem vyměňovaných obchodních dokumentů nebo pro společnosti, které s elektronickou výměnu dat (EDI - Electronic Data Interchange) teprve začínají. Webové EDI totiž nevyžaduje složitou implementaci, stačí pouze přístup k Internetu.



Po založení účtu se firma stane tzv. „EDI-ready“ a bude si moci vyměňovat se svými obchodními partnery dokumenty bez ohledu na používaný formát EDI zpráv (EDIFACT, XML,…). Vytvářet a vyměňovat je možné běžné typy dokumentů jako jsou faktury, dodací listy, příjemky a jiné. Takto odeslaný dokument je automaticky přepsán do ERP systému obchodního partnera zapojeného do EDI komunikace. Součástí služby je i automatické připojení elektronického podpisu k vybraným dokladům a naopak verifikace elektronického podpisu přijímaných zpráv.

Editel

Nově spuštěná verze webového EDI by měla ještě více zjednodušit proces fakturace. Pracuje s inteligentními interaktivními formuláři rozšířenými o automatizované číselníky dodacích míst a číselníky zboží, které formou našeptávání snadno doplní jednotlivé položky na faktuře. Zároveň nabízí rozšířené možnosti validace předvyplněných dat, což zvýší přesnost konečné faktury.


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.