facebook LinkedIN LinkedIN - follow

EDITEL spouští nové webové EDI

EDITELSpolečnost EDITEL spustila novou verzi svého řešení pro pro výměnu elektronických obchodních dokumentů a elektronickou fakturaci prostřednictvím webové služby Web-EDI. Nová služba je vhodným řešením pro společnosti s menším počtem vyměňovaných obchodních dokumentů nebo pro společnosti, které s elektronickou výměnu dat (EDI - Electronic Data Interchange) teprve začínají. Webové EDI totiž nevyžaduje složitou implementaci, stačí pouze přístup k Internetu.



Po založení účtu se firma stane tzv. „EDI-ready“ a bude si moci vyměňovat se svými obchodními partnery dokumenty bez ohledu na používaný formát EDI zpráv (EDIFACT, XML,…). Vytvářet a vyměňovat je možné běžné typy dokumentů jako jsou faktury, dodací listy, příjemky a jiné. Takto odeslaný dokument je automaticky přepsán do ERP systému obchodního partnera zapojeného do EDI komunikace. Součástí služby je i automatické připojení elektronického podpisu k vybraným dokladům a naopak verifikace elektronického podpisu přijímaných zpráv.

Editel

Nově spuštěná verze webového EDI by měla ještě více zjednodušit proces fakturace. Pracuje s inteligentními interaktivními formuláři rozšířenými o automatizované číselníky dodacích míst a číselníky zboží, které formou našeptávání snadno doplní jednotlivé položky na faktuře. Zároveň nabízí rozšířené možnosti validace předvyplněných dat, což zvýší přesnost konečné faktury.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.