facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 13. 4. 2006

eBanka vybrala společnost Qbizm

Miranda2_tutorial_615.jpgBanka zvolila ve výběrovém řízení na dodavatele své content management platformy společnost Qbizm technologies a její řešení CMS Miranda2. Systém CMS Miranda2 bude použit pro správu obsahu webu eBanky a jeho jazykových mutací. Do výběrového řízení bylo zahrnuto 19 firem. Důležitými parametry výběrového řízení byla kvalita technického řešení, možnost dalšího rozvoje a zkušenost realizačního týmu. Systému CMS Miranda2 si již dříve pro svůj web a/nebo intranet zvolila také Česká národní banka, skupina RWE (RWE, Transgas, Jihomoravská plynárenská ..), CANON, energetická a strojírenská skupina Appian Group s Mosteckou uhelnou, CzechTourism, nápojový koncern Drinks Union a společnost Pinelli.

CMS Miranda2 je profesionální redakční a publikační systém s podporou týmové práce. Běžným uživatelům umožňuje efektivně publikovat v rámci firemního intranetu, extranetu a veřejného webu v prostředí shodném s MS Office (Outlook, Word, Excel ...). Představuje modulární systém na bázi standardů Java2EE a XML s integrací na portálový server (např. BEA WebLogic, IBM WebSphere, Oracle, SunOne apod.), dokument management systém (DMS), workflow systémy pro přizpůsobení firemním procesům apod.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.