Aktuality -> IT Projekty - 27. 4. 2006

e-Synergy v advokátní kanceláři

eSynergy617.jpgRenomovaná advokátní kancelář ROWAN LEGAL (dříve Advokátní kancelář Fiala, Profous, Maisner & spol.) se rozhodla využít pro řízení své organizace řešení Exact e-Synergy. Implementace řešení proběhne v tomto roce. Jejím cíle zjednodušení přístupu k informacím pro všechny členy organizace prostřednictvím internetu a zefektivnění procesů souvisejících s poskytováním právních služeb klientům kanceláře.

Exact e-Synergy je internetové řešení, založené na koncepci bezpečného sdílení podnikových informací v rámci organizace a jejích obchodních partnerů a efektivního řízení procesů v elektronické podobě. Při používání e-Synergy uživatel pracuje v prostředí internetového prohlížeče Microsoft Internet Explorer. Jako databázové prostředí je využíván Microsoft SQL Server. Propojení e-Synergy s Microsoft Office umožňuje práci s dokumenty z jednotlivých aplikací MS Office a jejich ukládání přímo do databáze e-Synergy. Uživatelské prostředí e-Synergy je velmi intuitivní a příjemné a umožňuje, aby si uživatel rychle zvykl na nový způsob práce.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.