Dynamické uchovávání operativních dat

Společnosti Sybase a Informatica oznámily novou společnou obchodní a marketingovou iniciativu. Jedná se o funkčně bohaté nízkorizikové řešení pro přesun dat z mainframe do Dynamic Operational Data Store, které obsahuje produkty PowerCenter a PowerExchange značky Informatica a Sybase IQ firmy Sybase. Iniciativa společností Sybase a Informatica pro dynamické zpracování operativních dat ze systémů mainframe je zaměřena na firmy, které uchovávají svá data v těchto systémech a přesun těchto dat na běžnou platformu by jim přinesl významné snížení nákladů. Tyto organizace obvykle musí zvládat zvětšující se objemy dat a zároveň exponenciální nárůst uživatelů požadujících přímý přístup k souhrnným reportům a analýzám v reálném čase.

Nabídka Dynamického ODS pro mainframe nabízí přístup k řešení tohoto problému s nízkým rizikem selhání, neboť umožňuje uživatelům přistupovat k datům v reálném čase bez vytváření reportů přímo ze systémů pro online zpracování transakcí (OLTP), snižuje provozní náklady na systémy mainframe a přináší nárůst efektivity pracovních sil i procesů. Tato iniciativa zajišťuje efektivitu pro doladění „čerstvosti“ dat, aby odpovídala obchodním potřebám a dokáže aktualizovat data v Dynamic ODS v reálném čase nebo v klientem definovaných intervalech, a tak eliminuje nesoulad v klíčových obchodních aktivitách. Řešení lze implementovat za zlomek času normálně spojovaného s typickými projekty datových skladů a umožňuje organizacím lépe využít jejich stávající investice tím, že extrahuje data pro analýzu, přičemž produkční systémy zůstanou v chodu.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.