Aktuality -> Hardware - 14. 9. 2010

Dvě 24palcové LCD novinky od iiyamy

Společnost AT Computers ve spolupráci se společností iiyama uvedla na český a slovenský trh duo nových 24" LCD monitorů určených pro domácnosti a kanceláře. Monitory iiyama ProLite E2410HDS a E2410HDSD jsou charakteristické svým novodobým ECO slim designem a velmi nízkou spotřebou elektrické energie. Model E2410HDS je vybaven třemi vstupy signálu. Dva jsou digitální – DVI a HDMI, jeden analogový D-sub. ProLite E2410HDSD má vstupy dva, DVI a D-Sub. Nativní obrazové rozlišení obou panelů je 1920x1080 (Full HD, formát obrazu 16:9).
Typ E2410HDS je k dispozici za cenu 4500 Kč, E2410HDSD za 4380 Kč (bez DPH). Výrobce na oba modely poskytuje záruku 3 roky.


Technické parametry:

  • Čas odezvy: 2 ms
  • Nativní rozlišení: Full HD 1080p, 1920x1080 (2,1 megapixelu, poměr stran 16:9)
  • Úhlopříčka displej: 24"
  • Reproduktory: 2× 2 W (Stereo)
  • Přiložené vybavení: napájecí kabel, D-Sub kabel, DVI-D kabel, audio kabel, uživatelský manuál
  • Hmotnost: 4,4 kg

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.