facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 20. 6. 2006

Druhé letošní ocenění Sunnysoftu

IA_Winner_625.jpgSunnysoft získává tento rok již druhé ocenění za svá mobilní řešení. Začátkem tohoto roku se mobilní řešení Sunnysoft mResearch probojovalo mezi tři vítězné produkty v soutěži Creative Mobile Award. Nyní Sunnysoft zvítězil v soutěži o nejlepší řešení v soutěži Microsoft Industry Awards 2006 se systémem Sunnysoft mService. Tento systém slouží k práci s pracovními příkazy a měřidly a je určen zejména pro oblast utilit (zvláště plynárenství, vodárenství a servis v oblasti energetiky).

Oceněným projektem je implementace ve společnosti Severočeská plynárenská – RWE Group. V této společnosti využívá řešení více než sto uživatelů. Řešení zajišťuje plnou digitální komunikaci a přenos naplánovaných příkazů, detailnější plánování „na montéra“ a následné zpracování příkazů v terénu a přenášení zpracovaných příkazů zpět. Podporuje také evidenci měřidel a zachycuje práci s měřidly při zásahu. Komunikuje při tom přímo s interním informačním systémem pomocí bezdrátové datové komunikace (T-Mobile GPRS). Díky tomu dochází k výrazným úsporám, protože odpadá manuální opětovné pořizování dat. Zajímavostí je i skutečnost, že montéři mohou pomocí bezdrátových tiskáren tisknout protokoly o provedení přímo na místě, včetně speciálních tiskových výstupů.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.