Aktuality -> IT Projekty - 5. 6. 2025 - redakce

Draslovka zavedla cloudové řešení pro správu služebních cest a zaměstnaneckých výdajů

SAP_Concour___k___vodu.jpgČeská chemická společnost Draslovka zavedla ve spolupráci s Deloitte cloudové řešení SAP Concur pro digitalizaci zaměstnaneckých výdajů a služebních cest. Nový systém sjednocuje procesy napříč společností, umožňuje rychlejší schvalování a přehlednější kontrolu nad náklady. Zaměstnanci mají nyní k dispozici jednoduché rozhraní, které jim umožňuje zadávat výdaje a rezervovat služby z počítače i mobilu. Manažeři mohou schvalovat požadavky v reálném čase.



„V době, kdy globální trhy kladou důraz na rychlost, flexibilitu a transparentnost, potřebujeme technologie, které nám umožní pracovat efektivně a zároveň poskytovat přesná data. SAP Concur nám přesně tohle umožňuje – standardizaci procesů napříč všemi trhy a úplnou digitalizaci. Ve spolupráci s experty z Deloitte jsme toto řešení přizpůsobili našim specifickým potřebám,“ říká Jan Kunrt, Head of IT, Draslovka.

Podle Deloitte tvoří náklady na služební cesty v průměru až 10 % celkových firemních výdajů. Efektivní řízení těchto procesů proto výrazně přispívá k uvolnění kapacit na strategické činnosti. „Spolupráce s Draslovkou ukazuje, jak moderní technologie zjednodušují firemní procesy a uvolňují kapacity na aktivity s přidanou hodnotou,“ doplňuje Martin Jenčík, manažer v Deloitte.

SAP_Concour___do_textu___k_rozkliknut__.jpg

Nový systém nabízí díky propojení s bankou automatické přenášení karetních transakcí, čímž odpadá nutnost manuálního přepisování při vykazování výdajů. Díky integraci s datovými platformami SAP sjednocuje číselníky a automatizuje účtování včetně připojování účtenek.

„Při manuálním vykazování výdajů dochází k řadě chyb, ať už z nepozornosti nebo roztříštěnosti systémů a aplikací. Moderní cloudová platforma přináší Draslovce celosvětovou dostupnost, plnou digitalizaci, flexibilitu a transparentnost procesů, které významně standardizují a zefektivňují celou agendu. Touto cestou dnes míří téměř všechny firmy, které chtějí uspět nejen na domácím, ale i na mezinárodním trhu,“ uvádí Pavel Kuchyňa, ředitel SAP Concur v České republice.

Ilustrační grafika: SAP


 
  

- PR -

Když chytrý teploměr ohrozí celý sklad

Jaká jsou bezpečnostní rizika moderní logistiky?


Moderní logistika dnes stojí na digitálních datech a automatizovaných procesech, ať už jde o sledování skladových teplot, monitoring zásilek nebo sdílení informací s partnery. Větší přehled a rychlost sice šetří čas i náklady, ale čím více systémů spolu komunikuje, tím větší je riziko, že do nich zasáhne něco nečekaného. Jak zajistit, aby digitalizace zůstala přínosem a nestala se slabým místem celé firmy?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.