Aktuality -> Komunikace a sítě - 15. 11. 2024

Domény .cz budou od března příštího roku dražší

Sdružení CZ.NIC změní příští rok velkoobchodní cenu .cz domén. Od 1. března příštího roku zvýší CZ.NIC velkoobchodní cenu domén na 160 korun bez DPH za kalendářní rok. Dosud byla velkoobchodní cena české národní domény 145 korun bez DPH, jedná se tedy o zvýšení o 15 korun. K této změně přistoupí sdružení CZ.NIC po více než šesti letech.



„Od posledního zvýšení velkoobchodní ceny domény .CZ v roce 2019 přesáhla kumulativní inflace 40 procent, zatímco nárůst počtu domén činil přibližně 11 procent. Tato čísla dobře ilustrují navýšení efektivity činnosti sdružení,“ uvedl Ondřej Filip, výkonný ředitel sdružení CZ.NIC, a dodal: „Ke změně velkoobchodní ceny domény .CZ dochází především v souvislosti s inflací a růstem nákladů na provoz a zabezpečení.“

Pro registrátory domén bude tato změna znamenat úpravy jejich cen pro koncové uživatele. Ty zahrnují další náklady na provoz systémů, a proto bývají zpravidla vyšší.
 


 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.