Dohledové řešení Synology Surveillance Station 6.1

Společnost Synology představila oficiální verzi svého dohledového systému Surveillance Station 6.1. Nová verze Surveillance Station 6.1 nabízí Surveillance Web plug-in pro systémy Windows, který je vytvořen tak, aby nahradil Javu. Dnes už podporuje prohlížeče Internet Explorer, Chrome i Firefox a umožňuje uživatelům zobrazovat současně až 49 kanálů v plném HD rozlišení. K dispozici je i možnost nastavit si pro různé sledované oblasti specifické parametry zobrazení. On-screen operace zahrnují ovládání PTZ kamer až pro 32 směrů, určení absolutní polohy, zaostřování anebo úpravu clony. Funkce eMap je nyní doplněna o náhled přímo z kamer. Díky funkci field of view (FOV) mohou uivatelé účinně řídit kvalitu záznamu.



Surveillance Station 6.1 podporuje také různé kódování datových toků pro přenos živého obrazu a záznamu, takže živé sledování a záznam se nyní mohou lišit v kvalitě obrazu. Protokol RTSP/RTP Tunneling umožňuje uživatelům vybírat až ze čtyř různých protokolů (Auto, UDP, TCP a HTTP), kterým se mohou připojit ke kamerám.

 

Díky Device Packu lze snadno přidávat další kamery. S podporou pro Windows AD, LDAP a ověřené domény mohou uživatelé využívat centralizovanou správu. Funkce hromadné správy notifikací snižuje chyby při manuálním zadávání v případě velkých kamerových systémů.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.