facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 10. 8. 2009

Výkonný disk s netradičním designem

Společnost Prestigio představila nový přírůstek do své stylové produktové řady Racer – externí pevný disk Prestigio DataRacer II (DR2). Tento disk se podobně jako jeho předchůdce DataRacer I vyznačuje vysokým výkonem. Liší se od něj ale designem, který vytvořili návrháři z kyperského studia Demades Design pod vedením Nicolase Demadese. Ten se mimo jiné podílel na tvorbě designu aut italské značky Alfa Romeo a automobilů skupiny DaimlerChrysler. Prestigio DR2 je přenosný 2,5" eSATA disk s kapacitou až 500 GB a 5400 nebo 7200 ot./min. Disponuje eSATA portem pro vysokou přenosovou rychlost a k napájení využívá druhý USB 2.0 port.

Pro zvýšení přenosové rychlosti až o 25 % v porovnání s běžnými externími disky je DR2 vybaven softwarovým Turbo módem od společnosti FNet.
DataRacer II je kompatibilní se současnými operačními systémy společnosti Microsoft, Mac OS a Linux. Standardní součástí balení je ochranné kožené pouzdro ve stejném barevném provedení. Jednotka má rozměry 148×94×24 mm a dodává se v kapacitách 320 GB (5400 ot./min) za 3099 Kč a 500 GB (5400 ot./min – model PDR250, nebo 7200 ot./min – PR2F50) za 3949 nebo 5299 Kč. Výrobce na produkt poskytuje dvouletou záruku.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.