facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 7. 6. 2006

Dimension Data představila řešení interakce se zákazníky

TLMCZ2006_623.jpgSpolečnost Dimension Data představila 30.května 2006 v TOP Hotelu Praha v rámci IV. ročníku mezinárodní konference Telemarketing Czech 2006 svá řešení interakce se zákazníky ( Customer Interactive Solutions - CIS). Derek Cummins, Managing Director, Dimension Data Czech Republic seznámil přítomné profesionály z oblasti telemarketingu a marketingu s aktuálními výsledky osmé výroční studie Contact Center Benchmarking Report a současně představil některé ze služeb a řešení, které Dimension Data poskytuje svým celosvětovým zákazníkům v oblasti řešení interakce se zákazníky.

V rámci konference se setkali profesionálové z oblasti telemarketingu a marketingu, kteří si vyměnili zkušenosti a získali nové poznatky o řízení, chodu Call-Centra a o možnostech využití telefonu jako nástroje podpory prodeje. Pro oblast kontaktních center je nejdůležitější úroveň služeb v oblasti interakce, technologií a postupů, a z ní vyplývající spokojenost zákazníků. Podle studie Merchants Global Contact Centre Benchmarking Report 2006 je sledování spokojenosti zákazníků součástí strategie podnikání již sedmdesáti pěti procent (75 %) společností provozujících kontaktní centra. Jeden z nejvýraznějších trendů v oblasti kontaktních center je přechod na systémy založené na IP telefonii. U zákazníků se těší stále větší oblibě rovněž technologie pokročilého rozpoznávání hlasu ASR (Advanced Speech Recognition).

 
  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.

  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.