- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (16)
- Cloud computing (IaaS) (20)
- Cloud computing (SaaS) (43)
- CRM (55)
- EAM (17)
- ECM - správa obsahu (23)
- Ekonomické systémy (64)
- ERP (85)
- HRM (39)
- ITSM (4)
- MES (26)
- Řízení výroby (53)
- WMS (22)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (24)
- Dodavatelé CRM (45)
- Dodavatelé DW-BI (49)
- Dodavatelé ERP (79)
- Informační bezpečnost (37)
- IT řešení pro logistiku (44)
- IT řešení pro stavebnictví (37)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (43)















Digitální asistent pomáhá ve ŠKODA AUTO s náborovým procesem
HR je jednou z oblastí, kam již v současné době začíná významně pronikat umělá inteligence. Příkladem může být nábor nových pracovníků ve společnosti ŠKODA AUTO. Zefektivnit jednání se stovkami uchazečů, kteří každý měsíc prochází procesem náboru, zde pomáhá softwarový robot IBM Watson. Jde o digitálního asistenta provozovaného v cloudu, který vede kandidáty procesem zadávání dat uživatelsky přívětivým způsobem, který pomáhá vyhýbat se chybám při psaní a napomáhá jim při vyplňování online žádostí o zaměstnání.


Společnost IBM implementovala ve ŠKODA AUTO virtuálního HR asistenta Watson, který uchazečům o zaměstnání poskytuje možnost o pozici požádat prostřednictvím virtuální konverzace namísto vyplňování rozsáhlých papírových formulářů. Díky automatizovanému sběru dat poskytuje řešení proaktivní a personalizované služby týmu personalistů společnosti ŠKODA AUTO při současném vysokém zabezpečení osobních dat. Virtuální personální asistent běží na instanci IBM Cloud a poskytuje zabezpečení s RSA šifrováním všech dat.
Digitální personální asistent pomáhá urychlit administraci a opakující se úkoly, což umožňuje týmu HR soustředit se na práci s vyšší složitostí. Díky tomuto řešení, které je k dispozici v náborovém středisku ŠKODA AUTO, s plánem jeho rozšíření v blízké budoucnosti na webové stránky, již žadatelé nemusí podávat žádosti o zaměstnání v papírové podobě. Uchazeči mohou komunikovat s virtuálním asistentem kladením otázek spojených se žádostí o zaměstnání, jako je pracovní doba, noční směny a další dotazy týkající se konkrétní volné pracovní pozice. Náboráři mají snazší přístup k datům a mohou snadno rozhodnout o dalších krocích v procesu náboru.
Od svého spuštění v červenci minulého roku ušetřil Watson asistent pracovníkům HR oddělení ŠKODA AUTO přibližně 40 procent času potřebného k vyřizování žádostí o zaměstnání. Toto řešení se dnes používá ve dvou ze tří závodů ŠKODA v České republice a v současné době shromažďuje v českém jazyce informace od českých uchazečů o zaměstnání k zefektivnění sběru a ukládání dat uchazečů.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
2.3. | IT MEETS OT |
2.3. | Sophos Threat Hunting Academy |
23.3. | IT Security Workshop |
25.3. | Python Day ONLINE 2021 |
7.4. | Bankovní identita |
22.4. | ALVAO Inspiration Day 2021 |
20.5. | DIGITAL TRUST & PAPERLESS |
Formulář pro přidání akce
3.3. | Zlepšování kontroly kvality díky digitálním nástrojům... |
17.3. | Webinář: Automatizace a digitalizace HR oddělení |
18.3. | Jak se dá kouzlit v systémech DMS/ECM? |