facebook
Aktuality -> IT Projekty - 4. 10. 2019 15:02

Digitální asistent pomáhá ve ŠKODA AUTO s náborovým procesem

ŠKODA AUTOHR je jednou z oblastí, kam již v současné době začíná významně pronikat umělá inteligence. Příkladem může být nábor nových pracovníků ve společnosti ŠKODA AUTO. Zefektivnit jednání se stovkami uchazečů, kteří každý měsíc prochází procesem náboru, zde pomáhá softwarový robot IBM Watson. Jde o digitálního asistenta provozovaného v cloudu, který vede kandidáty procesem zadávání dat uživatelsky přívětivým způsobem, který pomáhá vyhýbat se chybám při psaní a napomáhá jim při vyplňování online žádostí o zaměstnání.



Společnost IBM implementovala ve ŠKODA AUTO virtuálního HR asistenta Watson, který uchazečům o zaměstnání poskytuje možnost o pozici požádat prostřednictvím virtuální konverzace namísto vyplňování rozsáhlých papírových formulářů. Díky automatizovanému sběru dat poskytuje řešení proaktivní a personalizované služby týmu personalistů společnosti ŠKODA AUTO při současném vysokém zabezpečení osobních dat. Virtuální personální asistent běží na instanci IBM Cloud a poskytuje zabezpečení s RSA šifrováním všech dat.

Digitální personální asistent pomáhá urychlit administraci a opakující se úkoly, což umožňuje týmu HR soustředit se na práci s vyšší složitostí. Díky tomuto řešení, které je k dispozici v náborovém středisku ŠKODA AUTO, s plánem jeho rozšíření v blízké budoucnosti na webové stránky, již žadatelé nemusí podávat žádosti o zaměstnání v papírové podobě. Uchazeči mohou komunikovat s virtuálním asistentem kladením otázek spojených se žádostí o zaměstnání, jako je pracovní doba, noční směny a další dotazy týkající se konkrétní volné pracovní pozice. Náboráři mají snazší přístup k datům a mohou snadno rozhodnout o dalších krocích v procesu náboru.

Od svého spuštění v červenci minulého roku ušetřil Watson asistent pracovníkům HR oddělení ŠKODA AUTO přibližně 40 procent času potřebného k vyřizování žádostí o zaměstnání. Toto řešení se dnes používá ve dvou ze tří závodů ŠKODA v České republice a v současné době shromažďuje v českém jazyce informace od českých uchazečů o zaměstnání k zefektivnění sběru a ukládání dat uchazečů.


 
EDU Trainings IT školení
  

- Inzerce -

Evidence výroby na úrovni leteckého průmyslu

GatemaDoba, kdy společnost LANIK, s.r.o. využívala HELIOS čistě jako účetní systém je už dávno pryč. Nyní, i díky konzultantům Gatemy, využívá firma LANIK systém HELIOS v plném rozsahu. Dle slov jednatele Igora Láníka mladšího, výkonného ředitele společnosti LANIK, s.r.o, je evidence výroby na špičkové úrovni. Společnost se informační systém HELIOS snaží vytěžit na maximum a tomu odpovídají i nejnovější technologické vychytávky.

  

- Inzerce -

Firmě Bio-Circle pomáhá v komunikaci se zákazníky systém Salesforce a telefonní doplněk od společnosti Ipex

IpexŘeditel firmy Bio-Circle s.r.o., Tadeáš Míček, je nadšeným inovátorem, který rád využívá Salesforce a jeho různé doplňky. V rozhovoru nám odhalil, čím se jeho společnost zabývá, jak komunikuje se zákazníky a jaký doplněk Salesforce k tomu využívá.