Aktuality -> Analýzy - 25. 10. 2005

Dial-upu odzvonilo, rychle roste podíl ADSL

Přesně po roce byla provedena analýza internetového připojení českých uživatelů, kteří navštívili některý z webů měřených monitorovací službou NAVRCHOLU.cz (www.navrcholu.cz). Předmětem zkoumání byl trh ISP (poskytovatelů internetového připojení), způsob připojení a také rozložení počtu návštěvníků v rámci jednotlivých regionů ČR. Podle očekávání první pozici nejčastějšího typu připojení obhájily pevné linky, přestože jejich podíl klesl z 52 % na 44 %. K nejvýznamnějším posunům však došlo u vytáčeného připojení, jehož podíl se snížil na čtvrtinu (ze 16 % na 4 %), a ADSL, které naopak zvýšilo svůj podíl o více než dvojnásobek (z 9 % na téměř 19 %). Významně posílily také kabelové televize, bezdrátové pevné linky, ale i mobilní připojení.

Pokud analyzujeme trh internetového připojení podle jednotlivých poskytovatelů, pak první místo stále drží Český Telecom, když jeho podíl vzrostl o 4 % body (z 15 % na 19 %). Za ním následuje GTS Novera, která si polepšila skoro o 3 procentní body oproti loňskému roku. Na třetím místě vystřídal poskytovatel kabelového připojení UPC ČR vloni bronzový Contactel. Během jednoho roku o část podílu přišlo také Tiscali (3 %) nebo akademické sítě CESNET (téměř 2 %), naopak v menší míře posílily České radiokomunikace nebo Eurotel.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?