facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 11. 2. 2014

Dial Telecom má nového technického ředitele

Novým technickým ředitelem společnosti Dial Telecom se od 1. února 2014 stal Marek Šťastný (50). Do funkce přechází z pozice zástupce technického ředitele (se zaměřením na analýzu a plánování systémů, sítí a procesů). Marek Šťastný ve funkci technického ředitele vystřídal Ingrid Ledererovou, která řídila technický rozvoj po dobu 16 let. Marek Šťastný, absolvent oboru Elektronické počítače Fakulty technologické ČVUT, působí v oboru telekomunikací již od roku 1986. Po ukončení vysokoškolského vzdělání nastoupil jako technik do výpočetního centra ČVUT, odkud po transformaci centra přešel do pozice vedoucího oddělení plánování a rozvoje sítě sdružení CESNET. V roce 1998 přišel do společnosti InWay na pozici vedoucího oddělení výstavby a plánování sítě. Obdobnou funkci zastával také ve společnosti Dial Telecom, která InWay získala akvizicí v roce 2005. Od roku 2010 pracoval na pozici vedoucího oddělení analýzy, procesů a plánování. Mezi lety 2008 a 2013 byl členem dozorčí rady společnosti Dial Telecom.



 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.