facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 23. 5. 2012

Dial Telecom navýšil zisk

Dial Telecom, poskytovatel telekomunikačních služeb, utržil v loňském roce za služby a prodej zboží více než 806 mil. Kč. Udržel si tak oproti předchozím letům (do 2009) takřka dvojnásobný obrat. Zpráva o hospodaření za rok 2011 společnosti Dial Telecom navíc uvádí i nárůst hospodářského výsledku před zdaněním, a to o více než 20,4 %. Tržby z prodeje služeb a zboží společnosti Dial Telecom dosáhly v roce 2011 celkem 806,03 mil. Kč. Provozní výsledek hospodaření činil 79,73 mil. Kč, oproti roku 2010 jde o nárůst o 1,83 %. EBITDA tedy v roce 2011 činila 151,64 milionu. Datové služby tvořily v minulém roce až 66 % tržeb společnosti (sečteny datové a internetové služby celkem). V detailním hodnocení pak nejvíce posílily meziročně internetové služby (37 % oproti loňským 26 %) na úkor ostatních datových služeb (29 % oproti loňským 33 %).



 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.