facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 10. 9. 2010

Dial Telecom chce posílit na českém trhu

Skupina Dial Telecom, český poskytovatel telekomunikačních služeb, rozhodla v těchto dnech o odprodeji své ziskové slovenské společnosti Dial Telecom. Smlouvu o strategické spolupráci v oblasti telekomunikačních služeb uzavřela s GTS Slovakia, slovenským telekomunikačním operátorem. Dial Telecom tak chce kumulovat kapitál pro další akvizice a další rozvoj stávajících aktivit na českém trhu. Hodnotu transakce se obě společnosti rozhodly nezveřejnit. Do skupiny Dial Telecom patří česká akciová společnost Dial Telecom, dále pak VOLNÝ a před prodejem do ní patřila i slovenská akciová společnost Dial Telecom. Nyní se skupina rozhodla rozvíjet své telekomunikační aktivity na českém trhu rychlejším tempem. Zahrnuje to rozvoj poskytovaných služeb, rozvoj vlastní infrastruktury a další akvizice.



Dial Telecom ze slovenského trhu zcela neodchází. Bude i nadále poskytovat mezinárodní služby na slovenském telekomunikačním trhu, a to prostřednictvím své vlastní optické sítě nebo prostřednictvím dalších operátorů.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.