- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (16)
- Cloud computing (IaaS) (20)
- Cloud computing (SaaS) (43)
- CRM (55)
- EAM (17)
- ECM - správa obsahu (23)
- Ekonomické systémy (64)
- ERP (85)
- HRM (39)
- ITSM (4)
- MES (26)
- Řízení výroby (53)
- WMS (22)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (24)
- Dodavatelé CRM (45)
- Dodavatelé DW-BI (49)
- Dodavatelé ERP (79)
- Informační bezpečnost (37)
- IT řešení pro logistiku (44)
- IT řešení pro stavebnictví (37)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (43)















DHL Supply Chain v České republice zavádí do praxe Vision Picking
Česká pobočka společnosti DHL Supply Chain úspěšně ukončila testování nové technologie vizuálně asistovaného vychystávání Vision Picking a zavedla ji do každodenního provozu v chebském distribučním centru. Nový systém umožní snížit spotřebu papíru až o 50 % a přispívá tak k plnění ekologického programu GoGreen společnosti. Dalšími přínosy jsou usnadnění práce operátorům, absolutní sledovatelnost pohybu zboží a snížení chybovosti při realizaci zakázek.


„Pro asistované vychystávání jsme zvolili brýle Glass Enterprise Edition, které se v třífázovém testování osvědčily nízkou hmotností, optimální ergonomií a uživatelskou přívětivostí,“ říká Dalibor Ondra, který má na starost zavádění inovací ve společnosti DHL Supply Chain v České republice. „Systém byl postupně optimalizován a nakonec byl podroben uživatelským testům ve spolupráci s týmem zaměstnanců chebského skladu. Výborné výsledky a úspěšné absolvování všech zkoušek funkčnosti umožnily následné zavedení inovativního řešení do praxe,“ doplňuje Dalibor Ondra.
Brýle Glass Enterprise Edition jsou propojeny se systémem řízení skladu (WMS) a jednotlivým pracovníkům zobrazují přímo do jejich zorného pole pokyny pro vychystávání zboží – které zboží a z jakého místa ve skladu mají vzít a kam ho umístit na přepravní vozík, včetně toho, po jaké trase se mají ve skladu pohybovat. Případná chyba se operátorovi okamžitě zobrazí v brýlích.
„Použitím technologie Vision Picking se z větší části odstraní nutnost tištění informací, optimalizuje se pohyb operátorů po skladu a zároveň se minimalizuje riziko chyb při vychystávání, protože systém uživatele k dalšímu kroku nepustí, dokud není chyba odstraněna. Po vychystání zboží probíhá zabalení a další zpracování zakázky obvyklým způsobem,“ vysvětluje Dalibor Ondra.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
2.3. | IT MEETS OT |
2.3. | Sophos Threat Hunting Academy |
23.3. | IT Security Workshop |
25.3. | Python Day ONLINE 2021 |
7.4. | Bankovní identita |
22.4. | ALVAO Inspiration Day 2021 |
20.5. | DIGITAL TRUST & PAPERLESS |
Formulář pro přidání akce
3.3. | Zlepšování kontroly kvality díky digitálním nástrojům... |
17.3. | Webinář: Automatizace a digitalizace HR oddělení |
18.3. | Jak se dá kouzlit v systémech DMS/ECM? |