facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 9. 7. 2018

Deutsche Telekom používá chatbota pro komunikaci uvnitř firmy

CleverlanceČeská firma Cleverlance vyvinula pro Deutsche Telekom nového chatbota pro komunikaci uvnitř firmy. Jedná se o interaktivní systém, přes který si zaměstnanci firmy mohou rezervovat místo pro práci, nebo například zasedací místnosti ke schůzkám. K aplikaci ve formě inteligentního chatbota mohou zaměstnanci Deutsche Telekom přistupovat prostřednictvím webu nebo z mobilních zařízení (aplikace funguje nad iOS i Androidem).



Nový chatbot zajišťuje systém rezervací zasedacích místností, sdílených pracovních míst a řeší každodenní problémy a požadavky zaměstnanců Deutsche Telekom. Systém současně umožňuje najít i nejlepší prostorová řešení pro více zaměstnanců zároveň. Pokud tedy potřebuje více lidí pracovat pohromadě, chatbot je schopen sestavit rezervace tak, aby skupina zůstala v kontaktu. Systém je schopen zpracovat i požadavky na konkrétní vybavení rezervovaných zasedacích místností.

Hlavním záměrem aplikace bylo vytvořit systém, který by komunikoval na úrovni člověka a zajišťoval tak zaměstnancům co nejpřirozenější a tudíž i nejrychlejší formu komunikace. Chatbot má tedy kromě textového i hlasové rozhraní.

„Chatboti jsou často vnímáni jako nástroj služby zákazníkům. Na projektu pro Deutsche Telekom máme možnost otevřít tuto technologii směrem dovnitř velké korporace a odhalit tak její možnosti.” řekl k projektu Jiří Voldán z Cleverlance.

„Zatímco v minulosti se lidé museli učit používat stroje, nyní se stroje učí co nejlépe sloužit lidem. Proto jsme investovali do vzniku chytrého chatbota, který rozumí potřebám našich uživatelů a snaží se jim zjednodušovat život. Jako první jsme takto řešili sdílení pracovních míst, protože jsme tento problém potřebovali vyřešit, ale rozhodně s inovacemi v této oblasti nekončíme.“ dodává Martin Betz, z Deutsche Telekom AG.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?