facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Detekce pojistných podvodů v Kooperativě

Adastra implementuje ve společnosti Kooperativa řešení pro prevenci a odhalování pojistných podvodů. Řešení je založeno na vlastním produktu firmy Adastra – AFMS (Adastra Fraud Management System). Systém AFMS je postaven na integrované zákaznické databázi Kooperativy a ke své práci využívá pokročilých technologií a modelů data miningu. Hlavní přínosy řešení spočívají v operativním zachycení/detekci podvodů s pojistnými událostmi a zvýšení procenta prokázaných podvodů z šetřených případů.

Přínosy automatizovaného řešení jsou také v omezení vlivu lidského faktoru na výběr pojistných událostí k prošetření a jejich zrychlené zpracování s minimálním rizikem neodhaleného podvodu. AFMS je vlastní softwarové řešení firmy Adastra Corporation pro detekci podvodů modifikovatelné pro oblast pojišťovnictví, bankovnictví (příkladem mohou být podvody s platebními kartami), další finanční instituce i telekomunikační společnosti.

 
  

- Inzerce -

PRŮZKUM: Češi odpracují na neplacených přesčasech více než hodinu denně

Čtyřdenní pracovní týden? V Česku zatím utopie. Lidem v kancelářských profesích nestačí na splnění úkolů ani pět dní. Polovina pracuje skoro šest dní týdně, aby práci stihla.

  

- Inzerce -

Digitalizace zákaznické péče: jak vybrat nejlepší řešení kontaktního centra

GenesysDigitální bitva o zákazníky začala, neprohrajte ji. Pandemie totiž jasně ukázala, že digitalizace stabilizuje byznys i v nejistých dobách. Online sektor raketově rostl i během nejtvrdších lockdownů. Přesunula se tam i většina zákazníků.