facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Detekce pojistných podvodů v Kooperativě

Adastra implementuje ve společnosti Kooperativa řešení pro prevenci a odhalování pojistných podvodů. Řešení je založeno na vlastním produktu firmy Adastra – AFMS (Adastra Fraud Management System). Systém AFMS je postaven na integrované zákaznické databázi Kooperativy a ke své práci využívá pokročilých technologií a modelů data miningu. Hlavní přínosy řešení spočívají v operativním zachycení/detekci podvodů s pojistnými událostmi a zvýšení procenta prokázaných podvodů z šetřených případů.

Přínosy automatizovaného řešení jsou také v omezení vlivu lidského faktoru na výběr pojistných událostí k prošetření a jejich zrychlené zpracování s minimálním rizikem neodhaleného podvodu. AFMS je vlastní softwarové řešení firmy Adastra Corporation pro detekci podvodů modifikovatelné pro oblast pojišťovnictví, bankovnictví (příkladem mohou být podvody s platebními kartami), další finanční instituce i telekomunikační společnosti.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.