Detekce pojistných podvodů v Kooperativě

Adastra implementuje ve společnosti Kooperativa řešení pro prevenci a odhalování pojistných podvodů. Řešení je založeno na vlastním produktu firmy Adastra – AFMS (Adastra Fraud Management System). Systém AFMS je postaven na integrované zákaznické databázi Kooperativy a ke své práci využívá pokročilých technologií a modelů data miningu. Hlavní přínosy řešení spočívají v operativním zachycení/detekci podvodů s pojistnými událostmi a zvýšení procenta prokázaných podvodů z šetřených případů.

Přínosy automatizovaného řešení jsou také v omezení vlivu lidského faktoru na výběr pojistných událostí k prošetření a jejich zrychlené zpracování s minimálním rizikem neodhaleného podvodu. AFMS je vlastní softwarové řešení firmy Adastra Corporation pro detekci podvodů modifikovatelné pro oblast pojišťovnictví, bankovnictví (příkladem mohou být podvody s platebními kartami), další finanční instituce i telekomunikační společnosti.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?