Detekce pojistných podvodů v Kooperativě

Adastra implementuje ve společnosti Kooperativa řešení pro prevenci a odhalování pojistných podvodů. Řešení je založeno na vlastním produktu firmy Adastra – AFMS (Adastra Fraud Management System). Systém AFMS je postaven na integrované zákaznické databázi Kooperativy a ke své práci využívá pokročilých technologií a modelů data miningu. Hlavní přínosy řešení spočívají v operativním zachycení/detekci podvodů s pojistnými událostmi a zvýšení procenta prokázaných podvodů z šetřených případů.

Přínosy automatizovaného řešení jsou také v omezení vlivu lidského faktoru na výběr pojistných událostí k prošetření a jejich zrychlené zpracování s minimálním rizikem neodhaleného podvodu. AFMS je vlastní softwarové řešení firmy Adastra Corporation pro detekci podvodů modifikovatelné pro oblast pojišťovnictví, bankovnictví (příkladem mohou být podvody s platebními kartami), další finanční instituce i telekomunikační společnosti.

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.