Detekce pojistných podvodů v Kooperativě

Adastra implementuje ve společnosti Kooperativa řešení pro prevenci a odhalování pojistných podvodů. Řešení je založeno na vlastním produktu firmy Adastra – AFMS (Adastra Fraud Management System). Systém AFMS je postaven na integrované zákaznické databázi Kooperativy a ke své práci využívá pokročilých technologií a modelů data miningu. Hlavní přínosy řešení spočívají v operativním zachycení/detekci podvodů s pojistnými událostmi a zvýšení procenta prokázaných podvodů z šetřených případů.

Přínosy automatizovaného řešení jsou také v omezení vlivu lidského faktoru na výběr pojistných událostí k prošetření a jejich zrychlené zpracování s minimálním rizikem neodhaleného podvodu. AFMS je vlastní softwarové řešení firmy Adastra Corporation pro detekci podvodů modifikovatelné pro oblast pojišťovnictví, bankovnictví (příkladem mohou být podvody s platebními kartami), další finanční instituce i telekomunikační společnosti.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.