Aktuality -> IT Business - 22. 2. 2024 - Ing. Lukáš Grásgruber

DATERA se stala prvním „Hrdinou AI“

DATERA získala ocenění „Hrdina AI“ v nové soutěži pořádané společ­nostmi TD SYNNEX a IBM. Do této soutěže mohly firmy přihlásit svá řešení založená na AI a ty nejlepší pak získaly expertní, technologickou i marketingovou podporu pro jejich další rozvoj. DATERA zaujala porotu soutěže nástrojem pro profesionální analýzu dat LISSA.



Vývoj a integrace technologií AI do podnikových aplikací představuje finančně i časově náročný úkol. S pomocí předem připravených technologií lze tuto cestu podstatně zkrátit. TD SYNNEX jako distributor produktů IBM proto nabídl v rámci projektu Embedable AI partnerům, aby pro svá řešení využili stejné AI nástroje, které pohání produkty IBM.

Simona Tomaníková„Otevřeli jsme zájemcům prostor, aby svá řešení vylepšili s pomocí těch nejlepších AI nástrojů od IBM. Snažili jsme se hodnotit technologický a obchodní potenciál přihlášených řešení. Pro již fungující nebo teprve vyvíjené aplikace to byla skvělá příležitost k otestování,“ popisuje možnosti soutěže business development manažerka TD SYNNEX Simona Tomaníková.

Do soutěže „Hrdinové AI“ se mohly přihlásit společnosti, které vyvíjejí, nebo už provozují aplikace a řešení využívající AI. Produkty posuzoval odborný tým TD SYNNEX ve spolupráci s IBM. Vůbec největší pozornost a uznání porotců získala aplikace LISSA od společnosti DATERA. LISSA je analytický nástroj, který s využitím jazykových modelů umí prohledat interní dokumenty a nabízet odpovědi na volně formulované dotazy. Umožňuje velmi rychle zpracovat a analyzovat velké objemy informací. Je určený pro všechny, kteří potřebují v datech objevovat vzorce a souvislosti, a na jejich základě přijímat přesná rozhodnutí.

„DATERA nám prostě vyrazila dech! LISSA není jen high-tech produkt, ale zároveň dokáže naplňovat specifické potřeby zákazníků v dnešním dynamickém světě. Je to prostě technologický superhrdina v akci,“ dodala Simona Tomaníková.

Pro DATERU je vítězství v soutěži „Hrdinové AI“ nejen oceněním technologického a inovačního potenciálu, ale také skvělou příležitostí k dalšímu posunu na trhu. S podporou TD SYNNEX a IBM získala DATERA možnost svůj produkt dále zdokonalovat.


 
  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.

  

- PR -

Digitalizace přepravy v 21. století: Když dokumenty cestují chytře

ed.Přepravní dokumentace dnes už nemusí být balíkem papírů, který zpomaluje komunikaci, komplikuje procesy a ztěžuje správu i archivaci dokladů. Moderní logistika se mění a spolu s ní i způsoby, jakými firmy plánují, sledují a potvrzují přepravy.