- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
DataSpring rozšiřuje své portfolio o vývoj software
Společnost DataSpring převzala v lednu 2016 divizi softwarového vývoje firmy Springtide Ventures (STV). Služby softwarového vývoje budou napříště poskytovány pod hlavičkou společnosti DataSpring. Vývojový tým bude v rámci struktury DataSpring začleněn do divize Business Solutions. Společnost Springtide Ventures se bude i nadále věnovat svému hlavnímu předmětu podnikání, tj. vyhledávání a podpoře nadějných start-upů v rámci střední Evropy. Obě uvedené společnosti jsou součástí skupiny KKCG.


Hlavní důvody vedoucí ke sloučení DataSpring a týmu softwarového vývoje STV vyplývají ze strategie přirozeného sjednocení vybraných služeb a kompetencí v oblasti ICT ve skupině KKCG pod hlavičku DataSpring. Softwarový tým pomůže vytvářet nové obchodní příležitosti pro další růst divize Business Solutions, která se primárně zabývá integrací, pokročilou analýzou a vizualizací dat. Vývojový tým také bude zajišťovat softwarovou podporu nově vznikajících služeb nabízených společností DataSpring.
Společnost DataSpring otevřela pro komerční využití v dubnu 2015 v Lužicích datové centrum, které obdrželo od standardizační autority Uptime Institute certifikaci v úrovni Tier III. DataSpring z datového centra poskytuje cloudové služby (BaaS, SaaS, DBaaS, Visual Analytics) a také služby datového centra (IaaS a PaaS). Zákazníkům poskytuje kromě odborného poradenství také nepřetržitou technickou podporu ServiceDesku v českém jazyce.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
23.10. | [WEBINÁŘ ] Když CAD přestane být jen kreslení - Objevte... |
13.11. | Update Conference Prague 2025 |