- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Daktela integruje virtuální asistenty Feedyou do řešení pro kontaktní centra
Společnost Daktela, která vyvíjí komunikační software pro zákaznická a kontaktní centra, nově spolupracuje s firmou Feedyou, která vyvíjí novou generaci chytrých chatbotů a virtuálních asistentů. Zákaznická centra, která využívají software Daktela, tak budou moci snadněji využít v rámci automatizace komunikace se zákazníky výhod robotických asistentů.


Chatboti, kteří jsou dnes základním prvkem automatizace komunikace, se obecně zaměřují na řešení opakujících se požadavků zákazníků. "Snižují tak počet konverzací, kterým by se musel věnovat živý člověk v call centru. V některých firmách tak lze ušetřit tímto způsobem až polovinu lidské práce, což může představovat významné snížení nákladů," upozorňuje Richard Baar, CEO a zakladatel společnosti Daktela.
Hlavní výhodou Feedyou chatbotů je to, že jsou schopni odbavit až 80 % nejběžnějších dotazů, poskytují okamžitou odpověď a odbaví komunikaci během špiček i mimo pracovní dobu (např. 62 % uživatelů řešení Feedyou komunikuje mezi 18-22 hodinou a 25 % o víkendech). Další výhodou je, že chatbot odbaví nudné, často se opakující dotazy a operátor tak může řešit pouze složitější požadavky nebo problémy, a tím se pro něj práce stane zajímavější.
„V rámci naší spolupráce jsme připravili integraci, která umožní, aby Feedyou chatbot vystupoval jako virtuální operátor v systému Daktela. Nového chatujícího uživatele si tedy ihned po zahájení konverzace převezme chatbot a komunikuje s ním pomocí předem připravených scénářů, nebo používá jazykové modely k porozumění textových zpráv. Až v případě, kdy chatbot neví, jak pokračovat, nebo si to uživatel přímo vyžádá, předá konverzaci na konkrétní skupinu operátorů. Kromě čistě textových zpráv mohou uživatelé využívat i tlačítka s rychlými odpověďmi, zobrazovat si multimediální obsah či vkládat přílohy, což dokáže zefektivnit a zpříjemnit komunikaci a navést uživatele správným směrem,“ říká CEO společnosti Feedyou Vojtěch Dlouhý.
Společnosti Feedyou a Daktela nyní společně připravují vstup na zahraniční trhy.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |