facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 1. 2006

D-Link USB adaptér pro Skype

Společnosti D-Link a Skype představily D-Link Skype USB telefonní adaptér, který umožňuje zákazníkům používat jejich dosavadní klasické nebo bezdrátové telefony pro výhodné telefonování zdarma pomocí služby Skype. D-Link Skype USB telefonní adaptér (DPH-50U) umožňuje uživatelům flexibilně přijímat volání přes běžnou telefonní linku i přes Skype pomocí stejného telefonního přístroje.

Když uživatelé mluví přes klasickou telefonní linku a přijde volání přes Skype, mohou snadno přepnout a přijmout hovor ze Skype a naopak, stejně jako u obvyklé funkce přidržení hovoru. Mezi běžnými telefonními linkami a Skype je možné navazovat také konferenční hovory. Pro větší pohodlí má D-Link Skype USB telefonní adaptér indikátory, které informují, zda hovor přichází z klasického telefonu nebo od uživatele Skype. Klasický telefonní přístroj navíc umožňuje uživateli využívat vestavěné funkce telefonu, například předvolbu čísel, opakované volání, vypnutí mikrofonu nebo zobrazení identifikace volajícího.

 
  

- PR -

Synology ActiveProtect

Integrované řešení pro správu a ochranu podnikových dat


ActiveProtect je nová řada zařízení a integrované řešení pro správu a ochranu podnikových dat, které společnost Synology uvedla na trh v úvodu letošního roku. ActiveProtect integruje podnikový zálohovací software, server a úložiště záloh do jednoho řešení, což výrazně zjednodušuje správu a ochranu dat.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.