facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 17. 10. 2005

Contactel posílil vedení společnosti

Contactel posílil svůj management tým kvalifikovanými experty na mezinárodní úrovni a přizpůsobil i organizaci firmy tak, aby byla plně podpořena strategie růstu, která byla zavedena již na jaře 2005, když byl novým CEO jmenován Peter Rafn. Organizační struktura Contactelu nyní klade hlavní důraz na sektory, prostřednictvím kterých poskytuje své služby zákazníkům: Business Customers, Wholesale Customers a Carrier Services. Další pozitivní změnou je i nově propojená divize Operations & Development, která odráží konvergenci IP a VoIP technologií. Marketing a Customer Care zůstávají beze změn.

Novým výkonným finančním ředitelem (CFO) společnosti byl jmenován Henrik Thor. Henrik není v Contactelu poprvé, pracoval zde již v letech 1999 až 2004. V roce 2004 – 2005 působil jako CFO v TDC v Norsku a na pozici generálního ředitele (CEO) v TDC Song v Dánsku. Henrik Thor je zkušeným vedoucím pracovníkem a má v oboru telekomunikací rozsáhlé zkušenosti na mezinárodní úrovni získané za jeho působnosti v Dánsku, Norsku, Belgii, Německu a v České republice. Henrik Thor se narodil v roce 1960, je ženatý a má tři děti.
Výkonným ředitelem divize Operations & Development byl jmenován Kristian Paulsen. Kristian rovněž pracoval již dříve v Contactelu více než dva roky na pozici Voice Manager. Poslední dva roky zastával v TDC Business v Dánsku funkci ředitele zodpovědného za Product Development a Product Management. Kristian Smith Paulsen se narodil v roce 1967 a mezi jeho koníčky patří potápění, běh a fitness.

 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.