Aktuality -> IT společnost - 17. 10. 2005

Contactel posílil vedení společnosti

Contactel posílil svůj management tým kvalifikovanými experty na mezinárodní úrovni a přizpůsobil i organizaci firmy tak, aby byla plně podpořena strategie růstu, která byla zavedena již na jaře 2005, když byl novým CEO jmenován Peter Rafn. Organizační struktura Contactelu nyní klade hlavní důraz na sektory, prostřednictvím kterých poskytuje své služby zákazníkům: Business Customers, Wholesale Customers a Carrier Services. Další pozitivní změnou je i nově propojená divize Operations & Development, která odráží konvergenci IP a VoIP technologií. Marketing a Customer Care zůstávají beze změn.

Novým výkonným finančním ředitelem (CFO) společnosti byl jmenován Henrik Thor. Henrik není v Contactelu poprvé, pracoval zde již v letech 1999 až 2004. V roce 2004 – 2005 působil jako CFO v TDC v Norsku a na pozici generálního ředitele (CEO) v TDC Song v Dánsku. Henrik Thor je zkušeným vedoucím pracovníkem a má v oboru telekomunikací rozsáhlé zkušenosti na mezinárodní úrovni získané za jeho působnosti v Dánsku, Norsku, Belgii, Německu a v České republice. Henrik Thor se narodil v roce 1960, je ženatý a má tři děti.
Výkonným ředitelem divize Operations & Development byl jmenován Kristian Paulsen. Kristian rovněž pracoval již dříve v Contactelu více než dva roky na pozici Voice Manager. Poslední dva roky zastával v TDC Business v Dánsku funkci ředitele zodpovědného za Product Development a Product Management. Kristian Smith Paulsen se narodil v roce 1967 a mezi jeho koníčky patří potápění, běh a fitness.

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.